خواب

انقدرخوابم میادکه نگو.دختروباپدرش راهی مدرسه کردم وحالامیتونم برم نیم ساعتی بخوابم ولی گفتم قبلش بنویسم.

ازچیامیخواستم بنویسم.

آهان دوشبه ازساعت سه به بعدماشینای شهرداری باکلی سروصدامیان که آسفالتو دوباره خط بندازن.انقدرسروصدا میکنن که نگو و ساعت۶دوباره میرن.وای انقدشلوغش میکنن همه روبی خواب کردن.یه گله جارونمیتونن تندی انجام بدن وبرن.

وازخوبی های اینجا بگم پریروزا رفته بودیم خرید.نرفتیم سرچهارراه ازخط عابر عبورکنیم یه راه میانبرپیداکردیم که روبروی خروجی فروشگاه بود.اومدیم ردشیم .بامزه بغل من بود ودخترکوچولو باباباش.یه طرفومنتظرشدیم چراغ قرمزشه ماشین نیاد.اون ورخیابونو داشتیم بااحتیاط ردمیشدیم یهو یه ماشین پلیس اومد(اینجاخیلی ماشین پلیس وپلیس کلا کمه).مارودیدگفتم الان میاددعواوجریمه که چرااینطوری ازخیابون ردمیشید.پلیسه ازتوماشین اشاره کرد بعدکجکی خیابونو باماشین بست.اشاره کرد رد شید.

وای انقد ذوق کردم.هی به همسرمیگم واسه ما خیابونو بستا.

حالاجای خطرناکی نبودا راحت میشد ردشد.مخصوصاکه ماازایران اومدیم .اونجا مردم حتما ازخط عابرردنمیشن که .ولی درستش اینه اینکاروبکنیم.ماروشرمنده کرد.

یه دفه دیگه هم که بارون شدید اومده بود،البته شدیدازنظراینا نه ما(نمیدونم نوشتم یانه)هشدارکودک ربایی روی موبایلم اومد.منم بااسترس بازش کردم که کیو دزدیدن.دیدم نوشته بارون اومده وخیابونا لغزنده ان مواظب بچه هاتون باشید وقتی بیرونید.

بازم به معرفتشون.

ایرانم خوبه ها.اتفاقااین دفه که ایران بودم خیلی چیزاشو بااینجامقایسه میکرد دیدم چقدرم اونجاخوبی داره که تاحالاندیده بودم .فقط مثلا یه چیزمهمش دست کساییه که نباید واونم تلویزیونشه.چقدربااین تلویزیون میشه برنامه های خوب ساخت وچقدرامید پخش کردتوجامعه که نمیکنن.

این سری چون اینترنتمون قطع بوددخترکوچولو فقط شبکه پویا دید.انقدر نمازودعاوقرآن پخش میکردن که خدابدونه.حدودده دقیقه قبل اذان ظهرشروع میکردن تاحداقل یه ربع بعداذان‌یعنی ازبرنامه های بزرگسال خیلی بیشتراونم واسه بچه های زیر۶سال که اصلا مکلف نیستن.باباچه خبرتونه.آدمو زده میکنن.هدف چیه؟اصلامیدونن؟اصلاهدفمنده این کار؟

من برم بخوابم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد