توهم که عاشق رقص

تیتربالا آهنگیه که بامزه هرروزمیفهمونه تو یوتیوب براش بذاریم.یه سری آهنگای تولدکه سفارش میدن پدرومادرا برای تولدبچه هاشون وخاله پر دیس و عمو شا دان !,میخوننشون.عموماهم خانواده ها معلومه ازخارج ازکشورسفارش دادن:توهم که عاشق رقص،بگوبخند عروسک این برای دختری به اسم الینابوداگه اشتباه نکنم.بازاگه تلویزیون خالی بشه،دختربزرگه باید کارتون مستربین یا ناستیا یا ایوا براوو(این دختراکه تویوتیوب فیلم میسازن) و اینا رو ببینه.

بازاگه خالی شه همسرسریال هفت سر اژ دها روببینه که البته منم جدیداگاهی همراهیش میکنم.

بازاگه خالی شه چی؟بالاخره به من رسیدکه مستندهای تاریخی ببینم.عشق من این جورچیزا

مستندتاریخچه کشورهای مختلف رومیبینم مثلا،ازبینشون تاریخ قحطی چین که زیادم تاریخش قدیمی نبود وهمین هفتادهشتادسال پیش اتفاق افتاده منوخیلی تحت تاثیرقراردادو تقریبا ازچینی هامتنفرکرد.


مستندفیلیپین هم جالب بود.نمیدونستم فیلیپین انقدرجاهای قشنگ داره وازاون ور انقدرآمارایدز توکشورشون بالاست.

اززندگی نامه ها هم زندگی آدری هپبورن و آلفرد نوبل ویه پادشاه قدیمی آفریقایی که اسمش یادم نیست ولی منشش !یادمه جالب بودبرام.

تازگیاهم فهمیدم که ازالنازشاکردوست خوشم میاد.فیلم ابلقشم دیدم.فیلم تی تی روهم دوست داشتم.نمیدونم چراقبلافکرنمیکردم که اینقدربرای نقش هاش زحمت میکشه.ولی الان فکرشومیکنم.

فیلم بی همه چیزرودیدم که پرازستاره بودوخوش ساخت.بازی باران کوثری وگریمشم خیلی خوب بود.

دیگه چی؟

ایشالله به زودی میرم ایران.

سرم خلوت شه میام ومینویسم چی شد...




نظرات 7 + ارسال نظر
Lunacy دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 11:55 https://lunacy.blogsky.com/

من زیاد مستند دنبال نمی کنم اما این طور که شما تعریف می کنید باید جالب باشه. امیدوارم خاطره های خوبی در ایران واست رقم بخوره.

هانیه یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10:33

سلام
اخییی..خیلی دلم میخواد با این تعاریفی که میکنی دخترای گلت رو بیینم .اولی جدی و عاقل ..دومی تپل بامزه و شیرین ..
خدا حفظشون کنه.
راستی اونجا که کشور مسلمونه تعطیلاتشون اخر هفته ها چطوره ؟ جمعه شنبه یکشنبه چطورن؟
چون تو ایرانم بحث تعطیلات داغه

سلام.ممنون.بله همین طوره تاحدود زیادی.دختراولم بچگی انقد جدی بود فامیل میترسیدن یه شوخی چیزی باهاش بکنن
اینجا تادو،سه سال پیش جمعه وشنبه تعطیل بود،الان شده شنبه ویکشنبه .ولی چون جمعه ها هم خیلیا میرن نمازجمعه،عملا جمعه هم تعطیل یانیمه تعطیله .کلا بلبشوییه

لیلی یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 08:41 http://leiligermany.blogsky.com

تو خونه ی ما تلویزیون مال بچه هاست اونم چهار پنج تا برنامه در روز می بینن. دیگه من و پدر هم بخوایم ببینیم بقیه میان می چسبن بهمون ما هم بی خیال توضیح دادن و فیلم دیدن میشیم

پس همه جا این اوضاعه
همسرمن میگه تلویزیون واسه اتاق بچه هابگیریم ولی من میگم بایه تلویزیون کنترل اوناراحت تره

ارغوان جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 13:30

عزیزم چقدر بامزه با نمکه خدا حفظش کنه.
منم تاریخ دوست دارم مستندهای علی بندری ( بی پلاس) هم خیلی خوبن. خوش بگذره ایران انشالله

ممنون عزیزم آره اوناروهم دیدم.ممنونمم

فرزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 08:28

چه جالب! منم قبلا دقیقا همین حس را به الناز شاکردوست داشتم و میگفتم این بازی بلد نیست و داره نون قیافه ش را میخوره اما بعد از فیلم " شبی که ماه کامل شد " نظرم نسبت بهش عوض شد و فیلم تی تی هم نشون داد که واقعا بازیگر قابلیه

اره به نظرخیلی ازلحاظ اخلاقی وبازیگری پیشرفت داشته

قورى چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 20:52 http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

سلام فاطمه جان
حالا باز خوبه یک ساعتى هم نوبت خودت میشه
منم مستند دوست دارم ، کلا تاریخ دوست دارم
البته تاریخ خیلی دور
ان شالله که هر چى به خیر و صلاحتون هست خدا بزاره جلوى پاتون

ممنون عزیزم ان شاالله

ویرگول چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 18:18 http://Haroz.blogsky.com

با وجود بچه ها تو خونه مامان و باباها تو خونه خیلی کم دسترسی به تلویزیون دارن
امیدوارم حسابی ایران بهت خوش بگذره عزیزم

آره،ان شاالله..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد