۲۰ام دی ماه

نی نی خوابه ودخترکوچولو داره کارتون پونی کوچولومیبینه.شکرخداکه دیدن دخترکفشدوزکی ازسرش افتاده.راستش مانمیدونستیم این کارتون مثبت۱۲است.البته ازداستانش میخوردکه برای نوجوون هاباشه ولی توفیلیمو نزده بودرده سنی رو.خیلی کلافه بودیم که اون این کارتون روباعلاقه هرروزدنبال میکنه.که ازماجراهای فرعیش عشق وعلاقه دخترهای اون دبیرستان به آدرینه وبعدهم عشق آدرین به دخترکفشدوزکی.

درسته که دخترکوچولو ۴سالشه وزیادمتوجه نمیشه ولی به نظرم توناخودآگاهش تاثیرمیذاره.خلاصه یه روزکمرهمت بستیم که هرجورهست دیگه این کارتونو نبینه واومدن یه تیزرتبلیغاتی که قراربودقسمت اصلیش همزمان باپخش جهانی ،پخش بشه وهنوزپخش نشده ,کمک کرد وگفتیم همه ی قسمت هاقطع شدن وهربارمیزدیم روپیش نمایش یه دقیقه ای،خلاصه ازسرش افتادوالان معصومانه به همه میگه دخترکفشدوزکی دیگه پخش نمیشه چون قراره قسمت جدیدشو بسازن.

داشتم کم کم شادمیشدم که بازخبردواعدام اومد..ومنو ازنقطه ۲۰به صفررسوند.

ماوظیفه تربیت بچه هامونو داریم‌.کارهای زیادی ازدستم برنمیادولی مثلا برای نی نی جای لالایی شب،آهنگ های `برای` و `سرود،زن `رومیذارم که اونم باز،بره توناخودآگاهش که وقتی بزرگ‌میشه ناخودآگاه دنبال حقیقت بره.من حتی حتی ،بااینکه برام سخته به عنوان یه مادر،راضیم که نی نی بره ومبارزه کنه و حقشو بگیره،حتی اگه همش قراره کف خیابون باشه.

یعنی تابزرگ شدن نی نی همین وضعه؟

 دیگه اینکه یکشنبه رفتم شرکت وپیگیربیمه تکمیلی نی نی شدم .مدیراداری چطوررر منو سفت بغل کرده بودومیبوسید،وای وای چه ریاکار.کمک حسابدار هم همین طور،این یکی میگفت بیاتواتاق من ،اون یکی میگفت،زیادنموندم واومدم بیرون.خداکنه بیمه رودیگه درست کنن ونیازبه پیگیری مجددنباشه.

وقت رفتن مدیراداری یه پرتقال بهم دادوگفت ازدرخت ویلامونه که وقتی اومدم بیرون گذاشتم کنارجدول خیابون.

سرراه کار بانکی داشتم ورفتم بانک.ماشالله به مردم ،اگه ندیده بودم باورنمیکردم،میلیاردمیلیارد پول می آوردن سپرده میکردن.توبانک خیلی خیلی معطلم شدم .سرآخررفتم جلو وبه آقایی که خیلی وقت بودنشسته بودگفتم کارشمازیاده؟گفت دوتاسپرده دیگه بازکنم رفتم و به آقای تحویلدارمیگفت دوتا بریزتواین کارت بقیشم تواون یکی،دوتا یعنی دومیلیاردها،بعدم گفت من به این پولاکاری ندارم.میذارم بمونن. ،پول اضافمه،پس بهم ۲۶درصدسودبدیدکه اونام گفتن باشه،آقاهه ازمن کوچیک تربود.شبیه کارمندا.این پولاازکجامیاد؟به مامانم میگم میگه حتما خیلی پس اندازمیکنن وهیچ خرجی نمیکنن.میگم مامان چقدررریه آدم باید پس اندازکنه که چندمیلیارداضافه داشته باشه.


ایشالله که از راه حلاله 

نه؟





نظرات 4 + ارسال نظر
Sra سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 15:51

سلام عزیزم. امیدوارم نینی و دخترقشنگت خوب باشن. من هنوز بچه ندارم اما باورت میشه به همین چیزها گاهی فکر میکنم که چطور میشه کنترلش کرد (فیلم و کارتون‌ها) چون ذهن بچه ها کنجکاوه و دنبالش میره.

سلام عزیزم بله خیلی مهمه وواقعاهم انگارتوذهنشون میمونه خیلی چیزا

خانوم ف سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 15:36 http://Khanomef.blogsky.com

نمیدونم دلیل کلید کردن بچه ها رو یه کارتون چیه
پسر من سه ساله هست و گیر شدیدی به دو الی سه تا کارتون محدود داره

اخ میبینی حالا کم کم که بزرگ ترشن کمی بهترمیشن.فکرکنم پسراعاشق کارتون های بن تن و سگهای نگهبانن

رضوان سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 14:56 http://nachagh.blogsky.com

فاطمه جان !که دارای یه نی نی و یه دختر چهار ساله امد!سلام.
نظر لطف تونه.خوشحالم خوش تون اومده از نوشتنم.تشویق گرفتم از شما

بله عزیزم.خواهش میکنم خانوم رضوان

لیمو سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 14:08

چه کار خوبی کردین فاطمه جون. به نظرم دیدن فیلم مناسب سن خیلی خیلی تاثیر داره توی روحیه بچه. واقعا هرچیزی به وقت خودش خوبه.
وقتی پاراگراف های بعدی رو خوندم واقعا بنظرم ستودنی اومد که بجای لالایی های معمول (که بیشتر درباره دوری و نبودن مادر و پدره) این ترانه ها رو پخش میکنید اما برای یه لحظه کوچولو قلبم گرفت. کاش نیازی نبود به بچه هامون جنگیدن یاد بدیم. کاش آدمها انقدر خوب بودن که پرتقالشون واقعا از روی محبت بود. :((
امیدوارم نی نی روی خوش جهان رو ببینه

عزیزم چندسالی هست که یه سری شعرای بچه گانه هست که اونارومامانا واسه لالایی میذارن.خوشبختانه ازغم فراق مادروپدردیگه خبری نیست.من گاهی اوناروهم برای نی نی میذارم اما ایناروهم میذارم که توذهنش بمونه.
بله زدن ماروباخاک یکی کردن زنگ زدن که قراردادت تمدیدنمیشه بعدبه من پرتقال میده
امیدوارم حداقل روی خوش زندگی به نی نی وخواهرش برسه.حالابه ماهم که برسه چه بهتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد