جواب

خداروشکرکه جواب ازمایش نی نی اومد وهمه چی نرمال،حتی تست آلرژیشم تقریباسالم بود فقط حساسیت مختصری(اونم نه شدید)به شیرگاو. واقعاخوشحال شدم وانگارتوقلبم نوری روشن شد.نگران بودم که اضافه وزنش نکنه به خاطرتیرویید کم کارباشه که خداروشکرنبود.

حالا من موندم وانبوهی ازغذاهاوچیزهایی که ۶ماه رعایت نکردم که مباداآلرژیش تشدید شه.یکی بیادبهم بگه رعایت تو باعث شدکه اون آلرژی نگیره که حداقل کمتربسوزم

به محض اینکه جواب آزمایش اومد (سه شنبه)وفهمیدم نی نی به چیزی حساسیت نداره رفتم یه گوجه خام خوردم،فکرکن این همه وقت گوجه نخوری،بعدش یه مشت بادوم زمینی ,بعدکمی ماست،خلاصه ازاون وقت هرچی یادم می افته میرم کمی میخورم دلم خنک شه.

جداازغذاهاوموادآلرژی زا من حبوبات وکاهو و..هم برای نفخشون نمیخوردم.

آخ یادم افتادبرم کشک بادمجون درست کنم بخورم.نه بادمجون نه کشک نمیخوردم. حالابایدبرم دکترشم ببینه اون میزان حساسیت به شیر شامل چه رعایت هایی میشه،ایشالله که شامل هیچ رعایتی نشه.


خیلی چیزهامیخواستم بنویسم ولی دخترکوچولومیگه بیاباهم خونه سازی کنیم.

انقدرلاغرشدم که لباسهای قبل بارداریمم برام گشادشدن..همچنان وقت ندارم برم چکاپ


نظرات 8 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 18 دی 1401 ساعت 14:07

نوش جان عزیزم
امیدوارم همیشه خودت و خانواده شاد و سلامت باشین.

ممنون شماهم

لیلی شنبه 17 دی 1401 ساعت 23:11 http://Leiligermany.blogsky.com

چه خبر خوبی.باز شدن دنیای خوردن به روی شما مبارک باشه. مثل بعد ماه رمضون البته ۶ماهه خوردن لذت بخش شده

ممنون

ویرگول شنبه 17 دی 1401 ساعت 21:17 http://Haroz.blogsky.com

بله فاطمه جان، من اینجا تست حساسیت دادم، تقریبا ۲۴ ماده مختلف حساسیت زا (فندق، بادوم زمینی، شیر و....) رو روی پوست تست می کنن و اینطوری حساسیتت مشخص می شه
من یه مدت طولانی دل درد داشتم و بخاطر اون دکتر فرستارم تست حساسیت و کاشف به عمل اومد که بله به لاکتوز حساسیت دارم.

آره برای نی نی هم این گروه هاتست شد.حتی موی حیوانات هم تست شد.شنیدم مرکز آلرژی ازروی پوست تست میکنه.
خداروشکرکه فهمیدی

فرزانه شنبه 17 دی 1401 ساعت 15:54

خدا را هزاران مرتبه شکر
پس حسابی نی نی جان توپولو را بچلون از طرف من . نی نی های توپولو خیلی بامزه ن

ممنون عزیزمآره بانمک ترن انگار

یک مرد شنبه 17 دی 1401 ساعت 11:14 http://Whiteshadow.blogsky.com

خدا نی نی رو حفظ کنه

ممنونم..

لیمو جمعه 16 دی 1401 ساعت 16:40 https://lemonn.blogsky.com/

ای جان خداروشکر.
چقدر کیف میده. بعد از یه دوره پرهیز غذایی حالا همه‌ی خوراکی‌ها از قبل خوشمزه‌ تر به نظر میان.

دقیقا،دوروزه پرتقال ونارنگی روهم بی ترس میخورم نمیدونی چه مزه وبوی خوبی دارن.الان بیشتراحساسشون میکنم

ویرگول جمعه 16 دی 1401 ساعت 02:02 http://Haroz.blogsky.com

الهی شکرررررر، چه خبر خوبی
ای جونم که لاغر شدی، لاغر شدن به واسطه فعالیت واقعا یه موهبته
منم به لاکتوز حساسیت دارم، البته که چند سال بیشتر نیست فهمیدم ولی خوب از بچگی هم از شیر و هم از ماست بدم میومد. یه جا خوندم اگر بدنتون چیزی رو لازم داشته باشه، خودش رو به شکل یه هوس نشون می ده و به همون نسبت اگر از چیزی خوشتون نمیاد یعنی بدنتون پسش می زنه.
مواظب خودتون باش و از خوراکی ها لذت ببر

ممنون.من دفعه پیشم تودوران شیردهی لاغرشده بودم این دفه بایدحواسم باشه که حفظش کنم.نی نی هم ازبادوم درختی خیلی بدش می اومد.بردم دکترگفت احتمالابهش حساسیت داره.چه خوب که مشکلتوفهمیدی،ازمایش دادی؟

ماهش پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 16:27 http://badeyedel.blogsky.com

به سلامتی

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد