یادداشت جدید

اگه نبود غم ملت .غم مردم.غم زندانی ها .. این روزها ازبهترین روزهای عمرم حساب میشد.دخترک شیرین زبون ونی نی پنج ماهه تپلی وشیرین که بسیارفعال وپر جنب وجوشه.


همسرزحمت کش ومهربون و پول بیمه ای که بدون پیگیری (اکثردوستام حضوری رفته بودن ودرخواست داده بودن)به حسابم واریزشد.

باوزنی که حتی اززمان قبل بارداریم هم یک کیلوکمتره وباعث شادی میشه.


ولی ولی ولی...وای ازتفرقه ای که بینمون افتاد.مثلا من وف که یکی دوماه پیش درموردش نوشتم.دوست باحجابی که معتقد به همه ارکان نظامه، باهم دوست بودیم سالها ،

عکس پروفایل ف فلان مقام حکومتی بود وعکس من ,،من شل حجاب(عجب اصطلاحی ساختن)هرچی دلم میخواد.من باعکس پروفایل اون قطعاحال نمیکردم واونم باعکس من ولی باهم ضدیتی نداشتیم سالهادوست بودیم حالاشمابگوصمیمی هم نه ولی دوست بودیم.ولی حالا رسما دشمنیم.تو دوجبهه ایم.دعواداریم باهم .هرکسی طرف مقابل رومحکوم میکنه. تواین فضای وبلاگ هاهم همین طور،سالهامن به وبلاگ فلان شخص میرفتم و نظرمیذاشتم الان نمیخوام پامو بذارم توفضای وبلاگش احساس میکنم جاهله.اونقدرکه باید همدل نبوده واونم شایدهمین نظرو درمورد من داره.


آره دیگه تفرقه بیندازوحکومت کن.


چقدرمیترسم ازسوریه شدن ایران. سوریه هم ازهمین چیزاشروع شد.نشنیدن کوچک ترین صدای مخالف وکم کم دعوا ودرگیری ها وبعدجنگ تمام عیارو..

خواهرم چندوقت پیش خواب دیده که روبروی یه تپه بانورهای کوچیک وبزرگه ودعامیکنه .بهش گفتن بالای تپه بروکه نوراصلی اونجاست واونجادعاکن.وقتی رفته بالا،نوربزرگی دیده که مردم روبروش دعامیکنن.چندتاخانوم هم روبه اون نورمیگفتن :ایرانو نجات بده 

که خواهرم هم بااونهاشروع به دعاکرده وازاون وقت که این خوابو برای من گفته من هم روبه خداهمینومیگم.قبلش کمترمیگفتم گفتم حتماخودش میدونه ومیبینه ولی حالارودررو وچشم درچشم میگم .گاهی بالبخندمیگم گاهی  بامهربونی گاهی باخشم گاهی ناامید..گاهی عصبانی 

ایرانو ازدست ظالمین،دزدان بیت المال،اشرار و و و نجات بده.ایرانو ازدست تفرقه هم نجات بده.


درمورد تیم ملی بگم،مگه ایناچندسالشونه؟همه تودهه ۲۰زندگیشونن اکثرا،چقدرتجربه دارن؟چقدربلدن؟تااونجاکه تونستن سعی کردن وتلاش که مردمو خوشحال کنن،به نظرم ماباید پشتشون باشیم وازشون حمایت کنیم،البته اگه اون عکسای مسخره طارمی وجهانبخش باخنده های بی معنیشونو فاکتوربگیریم.به قول معروف: خنده بی جا ازسخن بیجا بدتراست.


فعلا




 

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی جمعه 18 آذر 1401 ساعت 22:23 http://Leiligermany.blogsky.com

موافقم بانوجان.تو هر گروهی سرک می کشی بحث و برچسب گزاری هست. بسته به جو گروه هم جرات نداری نظر بدی همه میریرن سرت
چقدر از هم دور شدیم. من اخبار رو می خونم از هر دو گروه ولی نمی ذارم همه فکر و دهنم پربشه از اخبار

دقیقا..این نتیجه سالها نشنیدن صدای مخالفه که یهو سربازکرده

فرزانه شنبه 12 آذر 1401 ساعت 08:34

سلام فاطمه جان
ایران هیچ وقت سوریه نمیشه . اتفاقات بسیار خوب و روشنی برای این سرزمین پر بغض در راهه. به زودی این درد و رنج به پایان میرسه
شنیده بودم خداوند ارواح پاکش را مامور کرده تا زمین را به تعادل برگردونه و شاید همین خواب زیبای خواهرتون هم دلالت بر همین موضوع داره . ارواح پاک مدتیه دست به کار شده اند
در ضمن کسانی که جاهلند را به حال خود رها کنید. اینها به زودی چوب حماقتشون را خواهند خورد متاسفانه
در ضمن در مورد کامنت سلام باید بگم این مردم هرگز دیگه حاضر نیستند با این وضع ادامه بدن. این وضع باید پایان پیدا کنه که میکنه به زودی زود. میگن توی بهمن یا فروردین اتفاقات بسیار خوبی در راهه
بهتره امیدوار باشیم به رحمت واسعه خداوند و دست از غم و نگرانی برداریم و انرژی های مثبت برای سرزمینمون بفرستیم

سلام فرزانه جان توخوبی؟خداکنه این طورباشه که تومیگی وخط به خط پیامت محقق بشه
خداکنه همه چیزبهتروخیلی آسون ترازاونی که توذهن ماست تحقق پیدا کنه،به حق اون همه آدم بیگناهی که تاحالابرای آزادی کشورشهیدشدن

الا چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 15:40

عزیزم لقب تیم ملی ما در این جام جهانی پیرترین تیم دنیا بود
تیمی که تمام تلاششو کرد تا به دنیا نشون بده هیچ علاقه ای به مردم ما نداره چرا باید همدلی مردم رو داشته باشه؟
فرق بین تهدید وتطمیع کاملا از رفتارشون دیده میشد
تنها راه کنترل رفتار آدمها وقتی با شرافت ذاتی بدنیا نمیان اینه که اجازه بدیم هزینه ی رفتارشونو بپردازن

سلام چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 13:39

خوب بود
میگن کار شیطان ایجاد اختلاف است
کار خناس هم اختلاف بین زن و شوهر است
پس هم شیاطین مشخص شدند و هم خناس ها
یک پروژه با برنامه پیش می رود
اولش خاوری ها پیداشون می شه که می دزدند و می روند و کانادا هم حاضر نیست پسش بدهد
بعد فیش های نجومی زمان روحانی رو می شود و حیف و میل و تاراج و در بوق دمیده می شود خب طبقه ضعیف جامعه را دگرگون می کند
کارمندان می بینند عیدی شون ۰۰۰ است ولی روسای بانک ملت هر کدوم ۶۰۰ میلیون پاداشت برای خودشان می نویسند
خب معلوم بود این عقده ها یک جا سر باز می کند
ولی من میگم فعلا تحمل کردن این دولت بهتر از بی دولتی است
الان محل را نگاه می کنم سر و کله ی دزدها پیدا شده است و راحت در ماشین ها را باز می کنند
چون امنیت خدشه دار شده است
و مطمئنا خانم ها بیشتر در معرض خطر اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد