این قسمت:نی نی کوچولو

نی نی کوچولوی ما روزیکشنبه ۵تیربه دنیا اومد.ناگهانی، باپاره شدن کیسه آب .

قرارمون بادکترپنجشنبه بود.بازخوبه فقط کمی زودتراومد.اما چون بیمارستانم مرکز شهربود.من اگرچه زودرسیدم ولی دکتر۱ساعت بعدازمن رسید ومن کم مونده بودزایمان طبیعی کنم دیگه دردهام ۵دقیقه ۱بارشده بود ودکترجایگزین هم میگفت وضعیتت طوری نیست بتونی زایمان طبیعی کنی.

صبحش اقای برق کاربه همسرزنگ زده بود وگفته بودبرای کاری بره پیشش اینطوری بودکه همسرنرفته بود سرکاروتومحل خودمون پیش برق کارساختمون بود.وگرنه چطورباید تواین ترافیک مرکز شهرمیرفت وبرمیگشت.

الان نی نی ۳روزه خوابیده بامزه وتپلیه.خیلی بیشترازاون وقتهای دخترکوچولو شیرمیخوره .فعلاشکرخدازردی نداره ولی ازفرداغربالگری وتست زردی و..شروع میشه.ایشالله که چیزی نباشه.

برای هرکسی که گفت برام دعاکن دعاکردم.

دردزایمان طبیعی روتجربه کردم.حالامیتونم درموردش صحبت کنم.

راحتتت شدم.خداروشکر.دیگه داشتم میترکیدم

نظرات 12 + ارسال نظر
رها جمعه 10 تیر 1401 ساعت 11:55 http://www.golbargesepid.parsiblog.com

آخی نی نی دارین
به سلامتی به ناز پدر و مادر بزرگ بشه انشالا
خواهر کوچولو دار شدین پس...
چه بوی خوبی میدن نی نی ها عاشق بوشون و نگاه های متعجبشون هستم من...

ممنون عزیزم.وای راست میگی نگاه متعجبشونم خیلی خوبه وهمین طور جستجوشون برای خوردن شیر

ارغوان جمعه 10 تیر 1401 ساعت 01:20

تبریک میگم, قدمش مبارک باشه انشالله

ممنون عزیزم

ترانه پنج‌شنبه 9 تیر 1401 ساعت 17:18

وای چه خبر خوبی. تبریک میگم. خداروشکر که هر دو خوبین

ممنون عزیزم

ستاره چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 17:36

ااااخییییییی ..... قدم نورسیده مبارک باشه فاطمه جووون❤️❤️

ممنون

مریم چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 02:07

خیلی مبارکه

ممنونمم

Sra سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 21:11

سلام عزیزمم. چه خوشحاال شدم. تبریک میگممسزارین خیلی اذیت کرد؟...

ممنون عزیزم.بله متاسفانه این بارسزارین اذیتم کرد

ویرگول سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 20:45 http://Haroz.blogsky.com

وای خدا مبارک باشه عزیزممممم
الهی که قدمش پر از خیر و برکت و روزی باشه براتون
از خودت نگفتی؟ خوبی؟ امیدوارم که خوب باشی و درد زیادی نداشته باشی
زود بیا تعریف کن که کلی ذوق زده ام
می بوسمتون

ممنون عزیزم ازدعای شما.خودم هنوزدرددارم.ایشالله زودمیام

Mahna سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 19:40

عزیزمممم تبریک میگم خدمتتون.
قدم نورسیده مبارک
راستی نی نی دختره یا پسر؟

ممنون.نی نی دختره

لیلی سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 17:53

به به تولدتش مبارک ان شالله همگی کنار هم شاد و سلامت باشید.

ممنون عزیزم ان شاالله..

جانان سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 17:33 http://www.lakposhtesabz.blogfa.com

عزیزم خیلی خیلی مبارکه مرسی که پست گزاشتی گفتم دیگه درگیر نی نی شی نمیای و ما نمیفهمیم کی زایمان کردی

از حس خواهر بزگه هم بگو

ممنونم عزیزم...نه ازذوق خبردادم.خواهربزرگه روبه حسادت البته ماداریم مدیریتش میکنیم توکل برخدا

هانیه سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 15:43

سلام سلام... تولد نی نی خوشگل مبارک... چقدر خوب... به سلامتی انشالله

سلام ممنون..ایشالله قسمت علاقه مندان

سمانه سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 14:32 https://weronika.blogsky.com/

حسابی مبارکه
چقدر شوکه شدم
فعلا فقط خط امل خوندم

چراشوکه عزیزم.ممنون.هنوزم خط اولی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد