تولد

فائزه بوددد خانوم آبدارچی شرکت که باهم بارداربودیم واون چندروزجلوتر.

چهارشنبه پیش بچش به دنیا اومد..بنده خدا..تازه دیروزفهمیدیم اونم ازنیومدن چندروزه آبدارچی.انقدرترسیدم وهول کردم که نگو.۳۰هفته ای،اونم چی  رفته بودن یه بیمارستان خصوصی همین طوری سربزنن.چون بیمه تکمیلی ماروقبول میکرده گفتن سونوی هفته ۳۰رواونجابدن که بعدسونوفهمیدن کیسه آب تقریبا پاره است وهمونجابایدسزارین بشه اورژانسی.چطورخودشون نفهمیدن؟طفلی نه بیمه ای نه چیزی،گفتن بچه هم به اندازه۳۰هفتش رشدکافی نداشته،جداازخطرات پزشکی شبی۶میلیون هم هزینه اونه.اونم اون بنده خداهاکه حتی سیسمونیشونو یه خیرتقبل کرده بود.فعلاکه هیچ بیمارستان ارزونی هم تخت ان آی سی یو خالی نداره.البته بیمه تکمیلیمون بخشی ازهزینه روتقبل میکنه ولی دیگه نه۳۰ شب رو.که گفتن نی نی بایدیک ماه تودستگاه بمونه.وای خدا

بازخوبه فهمیدن وبچه ازدست نرفته ...

حالامنم هی باخودم هم ذات پنداری میکنم ومیگم وای نکنه این اتفاق برای منم بیفته خدای نکرده.منم هفته۳۰هستم.تازه فائزه همش درحال استراحت بود.حتی آشپزی هم نمیکرد.خونه تکونی هم آقای آبدارچی براش کرد.یادتونه که بهش غبطه هم میخوردم شدید.

امروزم دخترکوچولو روبرده بودم دکتر ،البته زیادمریض نبود دیروزپریروزش کمی آبریزش بینی ولی گفتم کم کاری نکنم نکنه که مریضی توبدنش کهنه بشه.ازدکترش پرسیدم برای زایمان زودرس،یه سری نشونه گفت که خداروشکرمن هیچ کدومونداشتم.گفت استرس نداشته باش .واقعا هم نبایدهی بهش فکرکنم ولی این اتفاق دوباره یادم آورد.

وای که چقدرویزیت ودارو گرون شده.یه شربت معمولی ضدحساسیت بچه  ۶۷هزارتومن.البته داروخونش خودشوراحت کرده بودکه بیمه قبول نمیکنیم.ولی توبگوبابیمه هم که باشه بازم بالای۴۰ فکرکنم بشه.


هانیه جون زایمان من ان شاالله اوایل تیرماه.نشدکه نصف پیامتو عمومی کنم ونصفش خصوصی بمونه



نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:14 http://Leiligermany.blogsky.com

کسی که از روی تنبلی استراحت کنه بچه اش زود میاد تا بقیه رو از دست لوسی مادرش خلاص کنه.شما که ماشالله فعالی نی نی ت هم مثل خودت زرنگ میشه.خیلی بهش فکر نکن این همه زایمان موفق شما هم قرار مثل اونها باشی ان شالله

اره بایدبه چیزای مثبت فکرکنم .ممنون ازدعای شما ان شاالله...

ترانه دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 ساعت 02:15

سلام. شبی 6 میلیون؟ چقدر وحشتناک. حالا شانس آوردن که بموقع متوجه شدن.
نه نگران نباش.همه چیز به خوبی پیش میره و نی نی هم بموقع بدنیا میاد.

سلام عزیزم بله واقعایهو خیلی گرون کردن خدمات رو.
توکل برخدا...دعاکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد