مانتو وغیره

دوسه هفته پیش رفتم برای خریدمانتوبارداری ولی اونی که من میخواستم از۵۵۰به بالاشروع میشدوخیلیم جنس خوبی داشت ولی دلم نیومد.همون شب وقت بردن دختربه پارک یه دست فروش مانتودیدم که بزرگترین مانتوصورتیشو(صورتی کم رنگ)به قیمت۱۳۰بهم فروخت.اون موقع خیلی راضی بودم .حتی تاآخرشب .ولی فرداصبحش وقتی دوباره پوشیدم دیدم اندازه یه بارداری سه قلوجاداره خیلی بزرگ وبلنده.تازه دکمه هم نداره عوضش دوتابنددرازبی ربط ازجیب هاش آویزونه.البته من متخصص تغییرات هستم ولی خوب گذاشتمش توکمدوکلایادم رفت که خریدمش.دیروزبه سرم زدازدیجی مانتوبارداری بخرم واولین گزینه هاروانتخاب کردم سرمه ای بادکمه های طلایی.مدل خفاشی به نظرم قشنگه.قیمتشم مناسبه به نسبت(۲۸۰چوب) حالاذوق دارم که یکشنبه بیادو ببینم واقعا اون طورکه کاربران تاییدش کردن خوب هست یانه.فقط امیدوارم کوتاه نباشه که ماروچاق ترنشون بده تواین اوضاع.

بامدیرهم آشتی کردیم.یه نفرهرروزباهاش تماس میگرفته وازمن وبقیه همکارابهش بدمیگفته.اون روزبابقیه همکارابجزهمکارجدیدرفتیم پیشش ودرخواست کردیم قرارداداونودیگه تمدیدنکنه.متاسفانه خیلی اهل غیبت پشت سراین واونه.البته مدیردهن بین ماهم بی تقصیرنیست.مگه بچه است که به کسی مجال بدگویی بده؟

یعنی حتی آبدارچی هم اومده بودوشاکی بود.

ولی بعدش من عذاب وجدان گرفتم ومیگم خوب نیست نون کسی روبریدن.هنوزم بااینکه نیروی خوبی نشدبرامون همینومیگم.

اراون وربه خاطررفتارهاش سندها روازش گرفتم وگفتم فعلابایگانی کنه.سندهاروتوکشوم گذاشتم .دفعه بعددیدم کشوم خالیه وسندهاروبدون اجازه ازکشوم برداشته وداره میزنه اونم غلط وغلوط.

چشم بازاروکورکردیم بااین نیروگرفتنمون.

توخونه این روزهاخیلی لیوان وشیشه و..میشکنه.هرکدوم میشکنه میگم عیبی نداره قضاقدربود ولی به نظرم دیگه خیلی داره میشکنهازاثرات بارداری وبی دقت شدنمه شاید.

هفته پیش جمعه رفتیم واولین کفش پاشنه بلنددخترو باانتخاب خودش براش گرفتیم.صورتی لمه ای باپاپیون بزرگی روش.فقط خدامیدونه چقدرخوشحال بودوذوق میکرد.همون لحظه هم پوشیدشو و باغرورراه میرفت.یاداولین کفش پاشنه بلندخودم افتادم.قرمزورنی.ولی فکرکنم بالای۴سال بودم که اونوبرام خریدن.کلا وقتی باهم میریم خریدیابیرون انقدرنیلی جونم خوشحاله وذوق میکنه ازاین باهم بودن ودیدن مردم ومغازه هاکه نگو.

اخه اونم یه آدمه.یه آدم کوچولو.

برای نیلاهم یه شیشه شیرنوزادی خریدیم.نیلی یادآوری کردکه نی نی شیشه شیرنداره.چون‌میگه وقتی دنیااومدخودم میخوام باشیشه بهش شیربدم وهیچ جوره توکتش نمیره که اونم میتونه شیرمادربخوره ومیگه شیرتوخراب شده وهمین شدکه من نتونستم دیگه بخورم.

هنوزبرام عجیبه که برای نی نی خریدکنیم.من رشته ام ریاضی بوده الانم که حسابدارم وکلا رومدارمنطق هست کارم. منطق ریاضی من‌میگه خیلی بچه دارشدن ودوران جنینی عجیبه وکلاتانی نی رونبینم باورم نمیشه که دارمش وچنین فرآیندی وجودداشته.تازه الان بهترم سردخترکه هروقت توسونونشونم میدادن.باورم میشد واقعیه.چون تقریباتوطول روزتکونیم نمیخورد.

راستی دکتردوباره به همکارجدیدگفته فعلا اقدام نکنه به بارداری اینم دلیل جدیدی برای حسادت هاش.نمیدونم دعاکنیم که حرف دکترغلط باشه یادعانکنیم.آدمی که خیری برای دیگران نمیخواد بچه جدیدی ازخودش تولیدکنه بهتره یابهترنیست.شایدم بچه دارشدن اونومهربون وخوش قلب کنه.


توکل برخدا این ایامم به خیربگذره.



نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی جمعه 20 اسفند 1400 ساعت 19:45 http://Leiligermany.blogsky.com

مانتوی بارداری و کلا لباس بارداری رو باهاش مشکل داشتم و به نظرم برای دوره کوتاه نباید اینقدر خرج کرد ولی نمیشه تو خونه قایم شد و لباس لازمه البته که شما میری سر کار و لازم داری
مبارک باشه هم صورتی و هم سرمه ای

اره عزیزم منم ترجیح میدم نخرم ولی اینبارمجبوربودم.
ممنونمم

فاضله پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 ساعت 09:02 http://golneveshteshgh.blogsky.com

قضاوت نکنید دیگران رو

به چشم دارم میبینم جانم.یاشایدم تصورمنه

سمانه پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 ساعت 08:54 http://weronika.blogsky.com

مبارک باشه مانتو
واقعا خرید لباس بارداری دغدغه ای هست توی اون دوران
هم لازم داری و هم دنبال چیزی هستی که بشه بعدش استفاده کرد
یادش بخیر

آره این مانتوهم بعدبارداری قابل استفادست.ممنونم
هوس بارداری کردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد