دخترکوچولو

دخترنازوشیرین زبونم خداحفظش کنه خیلی شیرینه این روزا خوب نمیتونم بهش برسم چون حال خودمم خوب نیست اونم خیلی باهام راه میاددیگه بغلش نمیکنم .حتی وقت خوابم خیلی وقتا کم میارم وزودترازاون به خواب میرم.کلی برام تمیزکاری می‌کنه ولی بازبه خاطر کودکیش کلی ریخت وپاش داره که باعث میشه خونه بیشتروقتا شبیه میدون مین باشه.همسرهم نسبت به دفعه پیش خیلی باهام راه میادوخوش اخلاق تروسازگارتره.من اماهنوزحالت تهوع دارم.لبنیات به طور کلی نمیتونم بخورم(کمی پنیر گوسفندی شاید یابه زور شیرداغ)گوشت فقط گوسفندی،برنج نه،شیرینی جات نه،ترشی جاتم دیگه نه،طعم خیلی چیزا واحساس نمیکنم یاکم میفهمم،مثل نمک،طعم نون سنگک،طعم مرغ،پنیرپیتزاهم که جزولبنیاته ونمیتونم بخورم،انگارتویه حالت مسمومیت مداومم که دیگه خسته ام کرده.

بازخداروشکر دیروزبارون وبرف خوبی اومد..کمی دلخوشی ایجادمیکنه دیدن بارون.

داشتم میگفتم خیلی دوست دارم ماست بخورم اونم بانعنا ولی حتی اون طوری هم اذیتم می‌کنه.فکرمیکنم گرفتن کرونا وبعدم تزریق واکسن تواین سردشدن بدنم بی تاثیر نبوده.همش دوست دارم فلفل بخورم یاخرما.

این وسط نازک دل هم شدم این که خانواده همسرهربارمیپرسن جنسیت بچه چیه وبرادرشوهرهرباربااون تبریک نگفته هربار کنجکاوی می‌کنه ناراحتم می‌کنه .بااینکه دلم میخواد یعنی ترجیحم اینه که فرزندبعدی هم دخترباشه که دوتا دخترباهم بزرگ شن ودوست و همراه هم باشند ولی چون مادرشوهرتاکیدداره که ایشالله بچتون دختره .وایشالله بچه بعدی برادرشوهرپسر،من لجم گرفته و چیزی غیراون می‌خوام.

هربار میرم خونشون انواع خوراکی های بی ربط وباربط رومیزمیذاره وباخواهرشوهربا حالت کارآگاهی بررسی میکنن که من تمایل به خوردن چی بیشتردارم تا بررسی کنن که بچه دختره یا پسر.

کاش دردماهم این بود .یا دردمردم جهان.دنیای بعضی آدمها چقدرکوچیکه.خدابه مافرصت وامکانی بده که بچه هامون و دل بزرگ تروروشن ترازاونهاتربیت کنیم.

راستش دلم میخواد فرزنددوم هم سالم به دنیا بیاد وهردوبچه جوری بزرگ شن که در آینده واقعا و واقعا به دردمردم دنیابخورن.واقعاچاره ساز مردم باشند وکاره ای بشن.

آمین 

همسراومدبدون ویرایش نوشتم





نظرات 4 + ارسال نظر
جانان دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 17:30 http://www.lakposhtesabz.blogfa.com

زود رنج شدی فاطمه جون حرف احدی بجز همسر برات مهم نباشه و انشالله اون جنسیتی که ته قلبت دوست داری باشه و کیف بچهاتو‌کنی برادرشوهر و مادرشوهرو از دایره امنت دربیار و به حرفاشون در حد اخبار تی وی توجه کن

اخبار تی وی

هانیه دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 15:21

سلام
من که از اولش گفتم ل
به نظر من بچتون پسره.. البته خدایی مهم نیست واقعا هر چی که هست سالم باشه . ادم خوبی باشه مهمتره..

بله آدمی را آدمیت لازم است

لیلی دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 00:12 http://Leiligermany.blogsky.com

آدم تو این شرایط حساس میشه به حرف دیگران.و بقیه خب از روی علاقه نظر میدن و این که یک موضوع شاد هست و قابلیت مانور داره.تا باشه از این صحبت ها که راجع به تولد و سلامتی هست

سمانه یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 14:37 http://weronika.blogsky.com

عزیز دلم
حق داری یکم حساس باشی
تموم می شه این روزها
و انشالله ی فرد سالم و صالح تحویل جامعه می دی

ممنون عزیزم توکل برخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد