پای توگیرم

سلام دوستان 

خوب کلی اتفاق افتاده طبق معمول.اول اینکه من از گروه مامانا که توش عضوشدم یه دکترجدید پرتکرارپیداکردم(بارها ازش توگروه تعریف شده بود)دوشنبه آخروقت همونو رفتم.حالابماندکه چقدر بهم فشار اومد.ساعت۵.۵بهم وقت داد.ساعت دو مرخصی گرفتم بااسنپ رفتم دنبال دختر رفتیم خونه یه کم درازکشیدم که یادم افتادبهش قول دادم آبگوشت درست کنم.(ازغذاهای بسیارموردعلاقه دختر),دوباره پاشدم غذادرست کردن تا۴که همسراومد ومن اسنپ گرفتم وتا۵وربع طول کشید که برسم .آدرس توجردن بود هواچه کثیف ،به قول همکار مشهدیمون چه همه ترافیک.افتضاح .تازه آخرشم توجردنو پیاده رفتم که برسم.۱.۵ساعتم اونجانشستم که نوبتم شه(تلفنی گفته بودن مدت انتظاریک ربعه).انقدرم بی قرار همه مثل بچه آدم نشسته بودن من ازشدت کمردردنمیتونستم.پامیشدم هی راه میرفتم بعداحساس میکردم ماسک فشارمیاره میرفتم بیرون توهوای  آزادماسکمومیکندم.

دوباره برمی گشتم صندلیمو عوض میکردم یه جای راحت ترمینشستم.یه کتاب برداشتم وکلیشو خوندم.۳بارآب خوردم،خلاصه فکرکنم رواعصاب همه راه رفتم تااا نوبتم شد.

فکرکنم حداقل ۲۰دقیقه ای بادکترصحبت کردم خیلی باخونسردی ومهربونی همه روویزیت میکرد.به نظرم خیلی دکترخوبی اومد،خیلی بهم اعتماد به نفس داد ولی کلی نکات هم گفت مثل اینکه یادیگه نرم سرکاریادورکارشم یا تومحل کاردرازکشیده کارانجام بدم(فکرکنید باوجود این همه همکارآقا .آدم فکرمیکنه توخونشه درازکشیده که مثلاً تلویزیون تماشا کنه)یا اینکه نهایت مدام بین کاردرازبکشم که دیگه این آخری روتونستم.یعنی گفتم باشه زیراندازمیبرم وتواتاقم می ذارم.

همش میگفتم مگه خطری داره حاملگیم ؟می‌گفت نه ولی رعایت کن.

حالا هم آزمایش دارم .هم سونوهای مختلف و..دیگه پیش اون یکی نمی‌رم.اون روز اتفاقابه منشیش زنگ زدم که ساعت ویزیتو عوض کنم گفت اسمتوثبت نکردم.نوبت بعدی آزاد اواخر دی ماهه.که گفتم نخواستم اصلا.

توکل برخدا.باچه مصیبتی ولی برگشتم.اسنپ تاییدنمیکرد.تاکسی نبود.حتی رفتم توایستگاه اتوبوس نشستم ولی اتوبوس نبود.تازهه خانم دکتر گفته بود رفت وآمدت نبایدبیشترازیک ربع طول بکشه.ولی اون شب بازم  کلی راه رفتم که به جایی برسم که ترافیک تموم شده وبتونم یه تاکسی معمولی تاجایی بگیرم.

دیروزم مثلاً بازیراندازرفتم ولی ازدفترمرکزی برامون بازرس اومد،از۹.۵تا۲یک نفس جواب اونومیدادم.ساعت۱بازورفقط یه دستشویی رفتم.نه چیزی خوردم نه استراحتی چیزی، کلی هم بلند شدم و نشستم ومدارک بهش دادم.زیراندازم پشت میزم روی زمین پهن کرده بودم.دقیقا وسط کارتعمیرکارپرینتراومد وگفت باید پرینترتونو بردارم گفتم خودت جداکنش و ببر.رفته پشت میزم وبندوبساط خوابمو دید.بنده خدا تا کردنشون وگذاشت یه گوشه

فرداهفته ۱۰,تموم میشه.باورکنید چندروزه تکونای بچه رو احساس میکنم.انقدرکارمیکنم بیش فعال نشه اون.

آهان دخترم  دیروز باآبریزش بینی ازمهد اومد.خداکنه امروز سرماخورده نباشه و به  ماهم انتقال نده.مخصوصاکه پدرش دوشنبه مسافره.ماهم که دستمون زیر سنگ.

راستی جواب نمونه برداری همسرم اومد.اونطوری که ماانگلیسیشو‌خوندیدم واون طوری که یه دکتراینترنتی گفت خداروشکرفقط زخم ومیکروبه توی معده.البته نوشته بعضی زخم هاقدیمی وبعضی جدید هستن. وروده سالمه.من می ترسیدم خطرناک ترازاینا باشه.فعلا آنتی بیوتیک میخوره.چقدرم خوردنش براش سخته طفلی وبهش فشارمیاره ولی ایشالله باهمین داروها حل بشه.دکتراصلیش اوایل دی نوبت داده.تازه اون وقت اون نتایج رومیبینه خداکنه همیناروبگه.

اگه کارموکناربذارم شرکت خیلی کاراش به هم گره میخوره و باتوجه به زیرمجموعه بورس بودن برامون بده. نیروی جدید هم هنوز راه نیفتاده(هنوزم مثل طوطی هرروز هزارتا سوال میپرسه واقعا بااین حالم جواب دهی مداوم به اون خیلی سخته).

ازاون ورم گرچه دکترمستقیم نگفت ولی فکرکنم کارکردن ورفت وآمدبرام خطرناکه.

ازاون ورتجربه سردختربهم میگه اگه خونه باشم مدام باگوشی سرچ های بدمیکنم خودمو مضطرب میکنم.

حال چه کنم.

راستی دکی گفت دوز دوم رو پایان هفته چهاردهم بزنم.مصرف استامینفون هم بیخطره.چه پرماجراشد واکسن زدن ما.


التماس دعا 

خودمم برای همه مردم دعاکردم توی هرخونه سفره شادی پهن باشه.آمین




نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 25 آذر 1400 ساعت 08:55

چه خوب که دکتر مناسب پیدا کردین.ان‌شالله که به خوبی و خوشی نی‌نی دار میشین.

بله به قول سمانه جون گل بهشتی ازدعای شما.ممنون عزیزم

سمانه پنج‌شنبه 25 آذر 1400 ساعت 08:07 https://weronika.blogsky.com/

سلام عزیزم
برای همسرت دعا می کنم که ولقعا چیز خاصی نباشه
به نظر منم دکتر خوب گلی است از گلهای بهشتی
برای محل کار رفتن هم تا آخر برو که بیمه ات رد شه و تا می تونی ساعت کار کم کن
انشالله که به زودی و خوبی 30 هفته بقیه هم می گذره

بله واقعا دکترخوب نعمتیه،ممنون ازدعاتون برای همسرخداکنه..
خواهر من هفته۳۶,روهم بتونم سپری کنم راضیم
اگه بشه دوشنبه هاکمترکارکنم خوب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد