سریال های که میبینم


ازاون جایی که دنبال خندیدن بودم جوکر روازفیلیموشروع کردیم اولش خیلی بی‌مزه بودطوری که همسرازنیمه رهاکرداما روزبعدکه من خودم شروع به دیدن کردم خیلییی خنده داربود،قسمت دومشم دیدم انقدرمیخندیدم که اشکام همین طورمیریختن.چقدربیژن بنفشه خواه وخیلی های دیگه بامزن.مخصوصا اون آقاپیره.حالانمیدونم شماهم اینطوربخندیدیانه،شایدم هورمون های من بالاپایینن ولی دیدنشو توصیه میکنم.

دوم سریال جزیره،قسمت اول ودومش هیجانی بود آرایش غلیظ خانوماش اذیتم می‌کنه واون ابروهای کلفت نامرتب چی میگه آخه،ولی امان از ارشد باکلاس،خوبه اگه پسردارمیشم شبیه اون شه،پولداری هم توش زیاده که اذیتم می‌کنه ولی درکل دوستش دارم.


سوم نیسان آبی،جمشیدهاشم پور تودوران نوجوانی ازعشقای من بود،وای چه باکلاس بود قوی و خوش صدا،طنزش گاهی قویه گاهی ضعیف ولی دوستش دارم وباهاش میخندم.قیافه ممدچاخان توبچگی چه خوشگل بوده.چقدرم نقشهای این چنینی به یکتاناصرمیاد.دیدنشو توصیه میکنم.فقط همسروقتی مهران غفوریان رومیبینه باغصه  میگه این چرااینطوری شده منم واقعابابت تکیدگیش غصه میخورم.خداکنه سلامتشو به دست بیاره نکنه خانومش مجبورش کرده عمل معده کنه ها؟

ولی ..اینکه واقعا اون خونه های فقیرانه ودرب وداغونی که اینا دارن توش بازی میکنن وجود خارجی دارن ویه عده واقعااا دارن اون حاشیه شهربااون وضعیت زندگی میکنن خیلی ناراحتم می‌کنه.



نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه شنبه 20 آذر 1400 ساعت 05:46 https://weronika.blogsky.com/

آره جوکر از اون برنامه های هست ک ما هم خانوادگی می بینیم و من از خنده اشکام می ریزه و اینقدر بلند بلند می خندم ک دلم درد می گیره
جزیره هم بد نیست اما مشتاق نیستم برای دیدنش
نیسان آبی رو هم من 5 قسمت دیدم دیگه ندیدم

پس شماهم میگیدکه خنده دارهسام درخشانی که همینطوری نگاش کنی خندت میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد