هعیی

دلم گرفته ازپاییزه ازمهدگرون بچه است ؟ازپیش بینی آینده دلاره 

از مرگ مادرهمکاره 

خبرهای خوب ولی دارم. اینکه مدیریت افزایش حقوق موافقت نکرد ولی قرار شد هرروزی من اضافه بیام برحسب ضرورت، دوبرابر حساب شه که اون خودش رقم خیلی خوبی میشه و نیروی جدیدهم گرفت با مشورت بامن، ازهمکارای سابق خودمه وخیلی خانوم خوبیه البته هنوزاومدنش قطعی نشده.

ولی درموردمدیرببخشیداا تاکنف نشد ونفهمیدکه نیروی مالی به این راحتی گیرنمیاداصراربه موندن من نکرد.چه کنم ..فعلاکه کمی شرایط بهتر شده میمونم تا پایان سال ببینم چه میشه 

توخونه هم واقعاحوصله ام سرمیره مخصوصا که باتمام توان به همسرودخترسرویس میدم واغلب خودمو فراموش میکنم همش توخونه درحال دویدنم .آشپزخونمونم ۳تاپله بالاترازپذیراییه شایددرنگاه اول کم باشه ولی درطی روزمداوم بالاوپایین رفتن اذیت کننده است.

درموردبیمه بیکاری هم گفتن نامه عدم نیازبهت نمی‌دهیم واصلادادن این نامه خیانت درحق شماستچون حقوق و مزایای بازنشستگی تونو خیلی پایین میاره.ولی من راضی بودم.راه دیگه شکایت کردن ازشرکت برای گرفتن بیمه بیکاری بود که اونم گفتم روابط خوبموخراب نکنم.


خبربعدی اینکه همسربالاخره راضی شدسال دیگه بریم سرخونه خودمون.

خداروشکرکه مانیاورانی جایی خونه اجاره نکردیم.فقط دومحله بالاتررفتیم والان همسرمیگه خونمون تومحله پایینی هست ومانریم اونجا.سال بعدجای بزرگ تروبالاتردوباره خونه اجاره کنیم.بعددد خونمونو همون که من بافروش ماشین خوشگلمون وپول طلاهاوپس انداز کمک به خریدش کردم روهم بفروشیم وپولشو بزنیم به کار 

که من واقعا ناراحت میشدم هرباراینو مطرح میکرد چندباری مخالفت کردم ولی می‌گفت آینده این کاربهتره تااینکه مریض شد و بااینکه چندماه گذشته کامل خوب نشده و چندروز پیش می‌گفت نکنه کسی ازمن ناراضیه که خوب نمیشم ومن سکوت کردم وباز چندروز بعدترش گفت توازم ناراضی هستی بابت خونه من می‌دونم باشه میریم خونه خودمون. بازدلم شادشدولی درظاهرزیادنه چون این مشاغل آزادکارهاشون وتصمیماتشون زیاد مشخص نیست ولی خوب گشتم وفیلم وقتی که رفتیم خونه رودیدیم پیداکردم چیه  نقشه هایی کشیدم برای   پرده ومبل و..چ

 و یه چیزپنهانی ..واقعااونجایه کم پایینه هرچندازخونه قبلیمون(ته کوچه بن بست وباریک  و ..) جای خیلی بهتری داره.شایداینجاکه هستیم خیلی خوبه که نزدیک پارک بزرگ ومترو ومهدو محل کاروغیرست..ولی میترسم اگه نرم واونجاساکن نشم آقا بفروشدش.به علاوه اینکه حدود ۲۰مترم بزرگ تره

ولی انگار مثل فرشته هاسقوط میکنیمانگارازخارج برگردی ایران یاازتهران برگردی شهرستان








نظرات 2 + ارسال نظر
جانان چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 19:23 http://www.lakposhtesabz.blogfa.com

ماهم‌خانوادگی کارمندیم و مثل شما فکر میکنیم‌که باید تو‌خونه خودمون باشیم و سقفمونو دو دستی بچسبیم و خانواده همسرم همشون شغلاشون ازاده و هیچ کدوم خونه ندارن و مستاجرن، هرسریم‌جای بهتر از قبل، من خودمم همه تلاشم خرید خونس ولی نمیدونم ماها درست فکر میکنیم یا شغل ازادیا

به نظرمنم داشتن یه خونه خیلی واجبه.بااین اوضاع اقتصادی نباید ریسک کرد

ترانه چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 05:50 http://taraaaneh.blogsky.com

امیدوارم که با سلامتی و دل خوش برین خونه خودتون.
آقای همسر هم سلامتی کاملش رو بدست میاره.

ممنون عزیزم ازدعای خیرشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد