روز۱۹ام پاییز

دخترکوچولو خوابیده.ازساعت۵،انقدرخسته بود که هنوزبیدارنشده 

الان زومش روکارتون خرس های مهربونه،یادمه وقتی اولین با تلویزیون این کارتون پخش کردچقدرمن خوشم اومد.سال۲۰۰۷

خرسهایی که روشکمشون علامت رنگین کمون و ابرو خورشید و..دارن وبادست کشیدن روی اونها،اونازنده میشن وباهاش کارهایی میکنن.حالااز۲۰۰۷تاحالا۱۴سال گذشته،بازمن۲۵ساله بودم.چرانشستم این کارتون دیدم نمی‌دونم.

عارضم به خدمتتون که فرداهم احتمالابرو خانه بهداشت محله قدیم که پرونده دختراونجاست واکسن بزنم.اضطراب دارم.خنده داره ولی میگم چیز ناشناخته ای قراره واردبدنم بشه .زنگ زده بودم که دختر روببرم چکاپ فلوراید و..که توسه سالگی هست که گفت واکسنم داریم.تازههه گفت تاساعت۴امروزخودتو برسون،بزن وبروکه گفتم قربونت من الان آمادگی روحی ندارم.

چوخرمهره بازاراز واکسن گشته پر .ولی خدا کنه این سینوفارم ها فایده ای هم داشته باشند.چی میشداگه جای اینا ازاون خارجکیا که اتفاقا ارزون ترهم بودن می‌خریدن که کاراییشونم بیشتربود.من خودم اصلا نظرم رو واکسن داروسازی پاستوربود که تازه به تولید انبوه رسیده که بانظربسیارمنفی خانواده روبروگردیدم .

امروز به رییس هیات مدیره که همشهری هم هست زنگ زدم اول حرفهام نمی‌دونم چرا کلی خندم گرفت وخندیدم .اونم خوش اخلاق می‌گفت چه عجب یه دفه شماخندیدی.گفتم تودوماهی که حسابرسابودن دوباراستعفادادم که گفت اخبارش بهم رسیده وسعی درتغییراوضاع دارم و..

درمورداین آقابگم که ۷۵ساله است،چندسال پیش که دقیقا نمیدانم چندساله کل دختروپسرهاشوکه بازنمی‌دونم زیادبودن یا کم فرستاده 

استرالیا 

تویه سالی که من اینجام شاهد بودم که زنش بیماری مثل سرطان یاشبیه اون گرفته که درحال درمانه.خودش دوبارکرونای سخت گرفته که بستری هم شده ولی هردوازاین اوضاع خراب وتنهاییشون چیزی به بچه هانگفتن وعجیب اینکه بچه هام تغییرات رو نفهمیدن.

ای کاش اون هایی که مهاجرت میکنند گه گاه بیان به پدر ومادرپیرشون سری بزنن .خوب نمیگید پدرومادرتواین سن مراقبت میخوان؟مهاجرت حق شما،ولی این ور روهم فراموش نکنید.


نصایح تمام.خدافظی

بعدانوشت:خرس های مهربونم انگاراز۱۹۸۶تولیدمیشدن



ویرگول جان خوبی؟



نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 20 مهر 1400 ساعت 02:59 http://taraaaneh.blogsky.com

واکسنت رو بزن به سلامتی اکثر کسانی که میزنن فقط جای واکسن درد میگیره یا یک سرماخوردگی خفیف.
تو گفتی فلوراید دختر ت رو میخواهی چک کنی من خوندم فلوریدا فکر کردم چرا برای چکاپ بچه رو میخوای بیاری فلوریدا؟؟؟
من هم اون کارتون رو دوست داشتم.

آره کلماتش به هم شبیهه،ولی فکرکنم آدم برای چکاپ تااونجاااابیاد
آره کارتون ملایم وقشنگی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد