جریانو

دوباره دست به کارشدم و سعی کردم یه مانتوی تابستونمو که طبق همون جریانو که میدونید(چاقی)تنگ شده بود،نجات بدم.

قبلادیده بودم که شیرین جون تووبلاگش عکس لباسای مجلسیشوکه تنگ شده بودن وباتورگشادشون کرده بودگذاشته بود.منم ازقدیم یه مانتوداشتم که سرکلاسهای نقاشیم رنگی شده بودبخش هاییش، ولی مثل گاومش حسن که شاخ های بلندی داشت ومش حسن هروقت میخواست شاخشو کوتاه کنه نمیشد...منم نمیشدکه اونوبندازم دور.خلاصه دیشب  قسمت سالم اونوبرش مثلثی داد .مانتوی تنگم روهم  ازپشت بریدم ودوتارو به هم دوختم.اونم فعلاباهمون دست.

حالامانتوی جدیدچه رنگیه؟سفیدوسبزکم رنگ.مانتوی قبلی چه رنگی؟سبزکله غازی.خوب بیشترلباسای من همون سبزرنگن.درجریانیدکه مانتوی جدید_جدیده هم سبزیشمیه.دوست میدارم خوب

دیگه اینکه سه شنبه شد وهمسرنیامد ایشالله هفته بعدبیاد.برادرش اصرارداره اونجا وایسته وفایزربزنه وبعدبیاد.حرفهایی هم ازمهاجرت میزنن.ماهردوشرط ازدواجمون مهاجرت نکردن بود.ولی کم کم شرایط داره خیلی بد میشه.فقطم شرایط مالی نیست.مثلاروزانتخابات اینترنت هاقطع بود.دخترمن همیشه بافیلیموکارتون میبینه.اون نمیفهمه که چرابایداینترنت قطع باشه ویه روزکامل کارتون نبینه.واقعاچرا؟بعدهاخیلی چیزهای دیگه ی بی منطق دیگرهم خواهددید...

اگه قراربه مهاجرت باشه اکثردوستهاوهمکارهای من به آمریکامهاجرت کردن...به نظرم امارات یااروپا (بجزآلمان واتریش)ارزشش رونداره ولی آمریکاخیلی به نظرم سرد ودوره...برام مثل یه جای سرد وفریزشده میمونه.حالابماندکه ماشرایط مهاجرت روهم نداریم


نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 22:11

پسرم چند سال پیش گفت شلوارم تنگ شده پدرش فوری گفت پسرم یکی دیگه بخر ولی من گفتم پسرم تا شلوارت اندازه نشده شلوار دیگه نخر.وقتی آدم یه ذره وزن اضافه می کنه سایز لباس رو بالا ببره زمینه ای می شه برای اضافه وزن بعدی.
البته خانم با سلیقه ای هستید ولی راه بهتر کم کردن همین دو کیلو وزن اضافی است

بله عزیزم درست میگیداتفاقا ازماه پیش 1.5کیلو کم کردم ولی اگه بخوام بیشترصبرکنم تابستون تموم میشه.به علاوه من مانتوجذب دوست ندارم .اما درفرایندکم‌کردن وزنم.ممنون ازتوجهتون

هانیه پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 19:37

چه جالب .. بعد خوب میشه.. معلوم نمیشه تیکه اش رو چسبوندین؟

تیکه روی لباسه ومشخص میشه انگارترکیب دورنگه.تواینترنت سرچ‌کنیدهست

هانیه چهارشنبه 23 تیر 1400 ساعت 21:21

سلام
چه جالب ..
چه ابتکاری
عکساشو بذارید ..
واقعا شرایط سختیه...

من باتکنولوژی خوب نیستم سختمه عکس بذارم.توگوگل سرچ‌کنیدروش گشادکردن لباس تنگ میاره.ببخشیدااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد