گوشی

این دخترماعادت داره بعضی روزا اشیاروپرتاب میکنه.نمی دونم اقتضای سنشه یا خردادی بودنش،به خردادیابرنخوره،یه روزکاملاخوش اخلاق یه روزازدنده چپ وکاملا لجباز.

خلاصه دیروزاون دندش بودکه بعداینکه سینی صبحانشو روروفرشی چپه کرد.میزعسلی روهم پرتاب کردکه مستقیم روی گوشی بنده فروداومد واول دوربین جلوخوردشد وبعدکل صفحه خورد وخاک شیرشد.

هعییی گوشی نازم.مثل برگ گل بود الان گاهی جرقه هایی میزنه فقط.برگشتم به گوشی قبلی ولی تااونوراه بندازم یه روزونیم طول کشید ونگم که چه آرامشی داشتم تواین مدت بدون گوشی

فقط بیخبری ازهمسربودکه به تلفن ثابت زنگ میزد.

امروزم میخواستم برم به دختربرادرم که عمل لوزه کرده سربزنم که چون اسنپ نداشتم .یعنی گوشی نداشتموبایدکسی مثلابرادرم برام  ماشین میگرفت.تصمیم گرفتم خودم باماشین برم که چون راهشون دور بود.بازبه خودم افتخارمیکنم،شایدبه نظرشماخیلی ساده باشه ولی خوب برام سخت بوداستارت کار.

برگشت همسرشایددیرتربشه وشاید باتوبوس دخترروچندروزی ببرم شمال.نمیدونم طاقت این راه طولانی رو (قصدرفتن به گیلان رودارم که دورترازمازندرانه)تواتوبوس اونم باماسک میاره یانه.البته همسرمیگه نریدبهتره من سعی میکنم زودتربرگردم ولی هرروزراضی کردن دخترکه باباامروزم نمیادسخته تواین مدت کلی جایزه وخوراکی وبردن به رستوران و..روامتحان کردم.

مجددابگم خداحفظ کنه بچه های تک والدرو.وخدازندگیشونو رونق بده.

دیگه اینکه چهارشنبه دریک عملیات ضربتی دریه ربع ساعت،رفتم یه مانتوی خنک خریدم.یه شلوارسفیدنوهم داشتم که بردم خشکشویی گفتم همرنگ مانتوم که سبزیشمی بودکنه.مانتو250،شلوار 55چوب هزینه رنگ.

همینادیگه


نظرات 1 + ارسال نظر
Zahra شنبه 19 تیر 1400 ساعت 12:26

چه پرتاب های پر ضرری هم بوده عزیزم. پس بوی گوشیه نو هم میاد. با سفید هم که قشنگ میشد سبز. مبارکتون باشه هر دو.

گوشی نوکه خیلی گرون میشه شایدبدیم صفحه همینوعوض کنن
آخه برای سرکارمیخوام.رنگ سفیدزودچرک میشه.ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد