پارک

سرچ های جدیدگوشی:خواص آویشن،عبدالناصر،همتی،آخرین وضعیت واکسن،سروش گودرزی،سانازکیهان

نمیدونم چرااین اواخروقت خواب سرچ های زردمیکنم تواینترنت یا جستجوگرگوگل روروشن میکنم واونم اخبارزردازبازیگرها وخواننده ها و..میده.


منم روشون کلیک میکنم آخه چرا؟به چه دردم میخوره تیپ جدیدفلان بازیگریا کیک تولد اون یکی.حالا عیب نداره حال میده ولی

دیگه اینکه همکارمون که دم ازدواجشه هی دنبال گرفتن وام ازاین ور واون وره.۱۲۰ ازاین ور.۲۰۰ ازاون ور.۵۰ازاون یکی ور.انقدرهرروزدرحال تماس ومراجعه به بانکهای مختلفه من فکرمیکنم اینکه من پشت میزم نشستم ودارم کارمومیکنم یه جورتنبلیه ومنم بایدبکنم برم تودل ماجراویه وامی چیزی بگیرمالکی گفتم من چون ضامن دولتی ندارم تقریباتوعمرم هیچ وامی نگرفتم ازاون ورسروزبون دارم نیستم مثل این همکارم بتونم بانک روراضی به ضامن خصوصی کنم .چمدونم والله.مسرونستیدوام خریدکالا از۵۰تا۱۲۰تومن شده؟اونم بایه ضامن.خوبه نه؟اینجانوشتم شایدبه کارکسی بیاد.

دیگه اینکه ورزش میکنم واشتهام هم شکرخدااندکی کم شده.البته آمپول نوروبیون هم زدم که کلی بهم انرژی برگردوند.

راستی جواب چکاپم هم امروزحاضرمیشه اوههه اگه بدونید من بالای ۲ساله که میخواستم چکاپ برم درواقع ازبعداز۳ماهگی دخترمن چکاپ نرفتم ولی مدتهاست قصدشو دارم ولی وقت نمیشه.دیگه یه هفته پیش که به حالت نیمه قهروبی حوصله بچه خوابیده روپیش همسرگذاشتم ولباس پوشیدم که مثلابرم پیاده روی،سرراه تصمیم گرفتم دکتری پیداکنم وبرام چکاپ بنویسه.خداروشکرالان الزام داشتن دفترچه هم برداشته شده واینطوری بودکه بعد۲سال و۹ماه بنده آزمایش نوشتم وفکرمیکنید هزینه چکاپ چقدربود؟خدایا توبه

بالای۱میلیون.

دیگه فقط پولدارامیتونن برن واسه این کارا.

البته من دوتا بیمارستان عوض کردم ودرمانگاه سوم بیمه تکمیلیمو قبول کرد و۱۸چوب فقط ازم گرفت.درحال حاضرفکرمیکنم کم خونی.چربی خون.قندوتیرویید دارم به علاوه یه بیماری ناشناخته احتمالی.

حالا تواین دوسه روزه جوابوبگیریم ببینیم چیه.خداکنه مشکل خاصی نداشته باشم.

انتخابات نزدیکه خداکنه بعدش دعواودرگیری نشه وخون ناحقی ،مخصوصا،ریخته نشه...خانوم هاامروزتوپارک داشتن تحلیل میکردن که جلیلی انتخاب میشه ورییسی پوششیه.همشونم خانه داروجوون وخوش تیپ بودن.ببینیم حرفشون راست ازآب درمیادیانه


نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 16:53 http://leiligermany.blogsky.com

من درمانگاه فرهنگیان چکاب دادم صد و بیست تومان

چقدعالی بابیمه تکمیلی یابدون اون؟

پیشاگ چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 15:39

جواب چکاپت انشالا میاد و هییییچ مشکلیم نخواهی داشت
اینقد گرونی شده همه مجبورن به هر دری بزنن وام بگیرن .
ولی جدا اگر ضامن باشه خیلی خوبه ادم بتونه وام بگیره خیلی کمک میکنه به نظرم
م1 اینا تقریبا 3/4 پول خرید خونرو وام گرفتن و به نظرم کار درستی کردن یه جورایی

آره توشرایط تورمی بهترین کارگرفتن وامه.شماهم این کاروکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد