جور شد

جور شد وچندروزیه اومدیم تهران.وای نمیدونید چقدرخوشحالم انگاررو ابرام.

البته کلا ده روز هستیم ولی کلی ازدلتنگیام رفع شد.دلم واسه همه چی تنگ شده بود تازه فقط۴۰روزاونجابودیم.انقدربرگشتنی خوشحال بودم که حتی دلم میخواست بپرم مامورانتظامات فرودگاه امامو ماچ کنم.سوپری محلمونم که کم مونده بودبغل کنم.

وای چه هواخنکه اینجا.دیگه این گرماهاواسه ماگرماحساب نمیشه.

دخترکوچولو ازشب قبل اومدنمون خوش اخلاق وخندونه وهنوزم هست خداروشکر.خیلی بابتش خوشحالم.

تواین مدت بایددندون پزشکی ببرمش و بامزه خانوم روهم یه دکتربرای چکاپ.

چقدرهمزبون داشتن.ماشین داشتن.ظرف وظروف کافی داشتن.میوه های خوشمزه داشتن.فک وفامیل داشتن .پول کافی داشتن و..خوبه

آهان 

همون روز اول ،دم‌غروب که رسیدیم همسررفت چندتانون بربری خریدباپنیرتبریز خیلی حال داد.چه جوری نون پنیرمیخوردیماا هههه

نظرات 6 + ارسال نظر
ویرگول چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 16:45 http://Haroz.blogsky.com

به سلامتی عزیزم، حسابی لذتشو ببر
وای منم خیلییییی دلم برای نون های ایران تنگه البته خدا رو شکر سنگک رو اینجا درست می کنن که واقعا فرقی با سنگک های ایران نداره فقط مشکل بربریه من خودم دیگه درست می کنم از شدت دلتنگی. اون نمیشه اما خوب نزدیک به بربری واقعیه.

آفرین که تونستی.خدایی ماخوب نون هتچایی داریم توایران.مخصوصا نون سنگک که اختراع شیخ بهاییه وتوش کلی خاصیت هست

لیمو یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 09:10 https://lemonn.blogsky.com/

به سلامتی و شادی باشه

فداتتتت

سما شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 11:41

سلام
خوش اومدی.امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره
یعنی انقد اونجا بهتون سخت میگذره که اینقد ذوق زده شده از برگشتن؟
ما که همچنان در تلاشم برای پیداکردن راه ورودبه دبی
ازطریق ثبت شرکتم میتونیم اقدام کنیم همونطوری که قبلا گفتی.ولی خب هزینه داره دیگه.نمیدونیم این ریسکو بکنیم یا نه.چون هردومون شاغلیم و شغل همسرم هم دولتیه

آره خیلی سخت میگذره.شما ازاین شهرایران برولون شهرش ببین چقدراحساس غربت داری،حالاچه برسه به تغییرکشور.
من اگه جای شمابودم چندباری می اومدم ومیرفتم ببینم اصلاکشور ،مردم وفرهنگشو دوست دارم یانه.
مخصوصا تسلط به زبان خیلی مهمه.من اگه یه امریکایی یاانگلیسی صحبت کنه میفهمم .مشکلم هندی،پاکستانی یاآفریقایی هاست که اکثرا توجاهای مختلف هستن وبسیاربدلهجه ان.آب وهوای بد و..

لیلی شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 00:19 http://Leiligermany.blogsky.com

ای بابا این وطن چه می کنه با روح و روان آدم

Khatoon جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 11:43 https://memories-engineer.blogsky.com/

خوش برگشتی
هیچ جا وطن نمیشه
یه سفر ۸ روزه رفتیم ترکیه دلم یه صبحونه ایرانی میخواست. ولی نونای اونجا رو نمی تونستم بخورم
وقتی اومدیم ایران همش میگفتم همین نعمت صبحونه روزی هزار بار جای شکر داره

وای واقعانون توایران باکیفیت و درست درمون تره.چیه این نونای خارجی

ترانه پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 20:08 http://taraaaneh.blogsky.com

و تازه فقط 40 روز اونجا بودی فکر کن من اگر بعد از 17 سال بیام چه احساسی خواهم داشت. خوش بگذره بهت حسابی

ممنون عزیزم.فکرکنم اولاش سخت تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد