سردرد

ازدیروز سردرددارم واهل قرصم نیستم وهمین طورباغذاو میوه وآب سعی میکنم خودمو خوب کنم که فعلاموفق نبودم.

دندون آسیاب نی نی داره درمیاد.یعنی نصفه دراومده واذیته.یعنی دقیقا سرهردندونش اذیت شدواذیت کرد،برخلاف دخترکوچولو


مابلیطمونوگرفتیم .حالاامروزعصرمدرسه پیام داده میخوایم ازکلاس اولی هاهم امتحان بگیریم.دوتاامتحانش می افته بعدتاریخ بلیط چارترما.

فردابرم مدرسه ببینم چه میشه کرد.ازاون ورهمسرم کلاسای گواهینامه نوشته وبهم میگه راستی همسراگه بارفتنمون به ایران تداخل داشته باشه چی؟

خوچرا دیرتریازودترننوشتی؟حال من چه کنم.

توایرانم باید واکسن نینی روبزنیم.آزمایش خون مجددشوبگیریم.من چکاپ بدم.دنبال تسویه حسابم باشرکت برم.اون روزسردستی حساب کردم رقمش بدک نشد.تاآخرسال هممون بیمه تکمیلی داریم .بریم تاقطره آخرشو مصرف کنیم.

حالاکه همه چی پیچیده به هم البته.

عمه خانومم بلیطشوگرفت.قبلاهم بارهااومده دوبی،اینطورنیست که حسرت اومدن داشته باشه.چی بگم .فقط چون مارفتنی بودیم ومیخواستیم یخچالوخالی کنیم قرارگذاشته بودیم تواین یه ماه همه چیزای فریزری روبخوربم وچیزی اضافه نکنیم که الان بایدبریم کلی چیزم بخریم.


دلم شکست.کارای خریدمو داده بودم دست جاری(ازسایت علی با،با).پریروز ازش پرسیدم چی شد؟گفت کنسلش کردم.خیلی صحبت کردیم .همش بهونه های الکی،انقدرقیمت خریدچیزی که پیداکرده بودم خوب بودکه نگو.

منوبگوکه چرااعتمادبه نفس ندارم خودم خریدکنم .ترسیدم توچت آنلاین باچینیا بمونم.نگوکه اصلا آنلاین نیست چتشون.

خلاصه جاری کنسلش کرد،بیشترسراینکه یه هزینه اضافه علاوه برهزینه های سایت گفت پرداخت کن.گفتم واسه چی؟اونم‌چیزی نگفت.بعدمیگه چون گفتی واسه چی فکرکردم کنسله.

خیلییی ناراحت شدم هیچی نگفتم .چون اونابچه رومیبرن مدرسه ومیارن.کارم گیرشونه وگرنه جواب براش خیلی داشتم.


همسرباهام صحبت کردگفت خودت اقدام کن .گفتم میترسم که نتونم.گفت مسترکارتم داریم خودمون پولم آنلاین میزنیم.اقدام کردم.سختم نبود.چتم کردم.اونم سخت نبود.فقط گفتن ۱۰۰تارودیرمیفرستن که گفتم هروقت نهایی شدبهم بگید.

بعدرفتم همین طورالکی تو اون یکی سایتشون چرخیدم،دیدم به مناسبت ۱۱,۱۱تخفیف ویژه زدن همین طورالکی ۶ تاچیزسفارش دادم.پیام اومدکه سه تامیتونیم بفرستیم،سه تاشوحذف کن.دونه ای حدود دودرهم.منم حذف کردم وبقیشو تاییدکردم وپولم زدم ،۴درهم،واسه یه کوله بچگونه،یه کیف زنونه ویه ست گوشواره.گفتن تاده روزدیگه ارسال رایگان دارن ومیرسه دستم.کفم برید.حالااگه واقعا رسید دستم میگم بهتون.

چندساعت بعددیدم تخفیفا روبرداشتن.مثلا همون گوشواره شده بودحدود۱۸درهم.

گفتم شایدکارخدابوده کمی شادان شم.حالااگه خوردنم ۴درهم خوردن دیگه عیب نداره.

هروقت چیزخوبی میبینم میگم کاش مردم ایرانم ازاین امکانات استفاده کنن.مثلا همین تخفیف ۱۱,۱۱چقد همه چی رومفت میفروختن.سایتها ازهم توفروش سبقت میگرفتن.

کاش مردم ماهم اینقدرراحت بشن.مگه چه کردن که زندگیشون سخته؟


نظرات 1 + ارسال نظر
قورى شنبه 27 آبان 1402 ساعت 11:13 http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

سلام فاطمه جان
امان از دندون در اوردن بچه ها
چه خوب که بلیط گرفتین ، هیچ مشکلى براى کلاس ها رانندگى پیش نمیاد چون اینجا معمولا همه یهو میرن کشورشون برگردین ادامه کلاس ها رو میرید
چقدر کار جارى عجیب بود به نظرم
البته مطمئنم حتما یه خیرى توش بوده برات
حالا خودت کم کم وارد تر میشی به کار و انجام میدی
خریدهاى تو تخفیف هم مبارکت باشه

جدی؟چه عجیب
بلکه خیری بوده.
ممنون عزیزم .از۲۳نوامبرگفتن میرسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد