جای مهتاب به تاریکی شبهاتوبتاب

21روز ازتلاشم برای تغییرگذشته وواقعا برام گشایش خوبی بوده.

متوجه شدم که من قبلا چقدرغیبت میکردم وبی خبربودم.تازه الانم گه گداری میکنم ولی سریع سعی میکنم جمعش کنم یاولش کنم.متوجه شدم خیلی ازمکالمات تلفنی من بادیگران بابت همین تعریف کردنای من شاید جذاب بوده.مثلا دخترخالم که سالهاقبل من ازدواج کرده وتاحالاازخانواده شوهرش مطلقا چیزی نگفته،زنگ‌می زنه ومیگه خوب ازعروس خارجیتون تعریف کن ازاون تعریف کن ازاین تعریف کن ووقتی تقریباچیزی نمیگم،حرفامونم خیلی کوتاه میشه.

حالابایدبهترش کنم.روی روحم بیشترکارکنم.

ازنظررسیدن به خودهم بعد دوسال رفتم کرم ضدآفتاب خریدم.یعنی ازقبل داشتم.تموم نشده بودولی به نظرم فاسدشده بود.این دفعه سی گل خریدم که خیلی راضیم.من حتی خارجی هم خریدم وبه صورتم نخورده ولی محصولات سی گل خیلی خوبن.البته آخرین باری که کرم ضدآفتاب خریدم 35تومن بوداین باربالای100پول دادم.کمی هم ماسک های مختلف طبیعی روی صورتم میذارم مثل خیارو..قبلا فکرمیکردم نیازنیست.اما باید باورم شه که ازیه سنی به بعدبایدبیشتربه پوست رسید.

من همش فکرمیکنم من فرق میکنم نه پوست من اونطوری نمیشه نه اینطوری که میگن مال بقیست واینا.

همسررفته سفرهمزمان مادرمم رفته.اوایل فکرمیکردم خیلی سخت باشه وشبهابترسم وبادوتابچه نتونم وبچه هاناسازگاری کنن. ولی فعلاکه روزسومه وتنهابودیم چندانم بدنگذشته.نه آشپزی خاصی کردم نه هی چایی دم کردم نه چالش خاموش کردن تلویزیون وکم‌کردن صداشو داشتم.آخییی ولی دلمم براش تنگ شده.خیلی مهربونه ولی نمیدونم‌چراخانوادگی عاشق تلویزیونن.دقیقا برعکس ما.

بچه هاروتامیتونم میخوابونم خخخ هم عصرهم شبازودتر.چندتاسفارش گرفتیم که خودم صبحهای زودیاآخرشبهاانجامشون میدم وباپیک میفرستم.

البته مشتریاچون میدونن همسرخارج کشوره تسویه نکردن.اینم ازبدی های دوربودن.هی به همسرمیگم مودبانه باهاشون صحبت نکن بذارمن زنگ بزنم بترکونمشون ولی میگه نه بذارخودم پیش ببرم.


درمورد بیمه بیکاری هم شرکت بهم نامه وقراردادیه ساله دادشکرخدا وفعلا توسایت گذاشتم وفعلا هم ایرادی نگرفتن. البته قبلش فکرمیکردم مدارک بابداسکن شده باشه نگویه کپی کافیه .رفتم ازکافی نت پرسیدم گفت هربرگه رودو ونیم اسکن میکنه منم کلی برگه داشتم که فکرکرده بودم بایدهمه رو بذارم.این شدکه بعدمدتهارفتم فسفرسوزوندم واسکن گوشیمو بعدسالهاراه انداختم وبعداون خوب کارنکردازگوگل درایو استفاده کردم بعدسایزاسکنابزرگ شددوتابرنامه دانلود کردم وکوچیکشون کردم بعدبازبه دلم ننشستن بعدمدتهاااا لب تابمو روشن کردم وتواون ویرایششون کردم وبعدارسال کردم.همه اینابرای اینکه صفحه ای 2ونیم پول اسکن ندم.

شوخی میکنم.واقعاخودموآف کردم بابدبیشتربجنبم وبیشترتلاش کنم .هی بچه داری بچه داری یاشایدبهونش.


بازم حرف دارم ولی تانی نی خوابه برم کمی به کارهابرسم.


نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 23:59 http://Leiligermany.blogsky.com

نداشت رو برای اسکن درک می کنم گاهی آدم که بچه داره حس می کنه چقدر از انجام کار ساده عقب مونده و به صرافت استفاده از تخصصش می افته و کوتاه هم نمیاد . آفرین بهت
از این دخترخاله های سوال کن ما هم داریم .تا همه جیک و پاک آدم رو می پرسن و هیچی هم از خودشون نمیگن.
منم امسال بعد مدت ها به صرافت خرید کرم صدافتاب افتادم.فکر می کنم از تغییرات سن هست که می فهمیم پوست و بدنمان همیشه باهامون راه نمیان

بله باید کم‌کم دوباره خودموقوی کنم.
امسال روسال کرم ضدآفتاب بنامیم

khatoon چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 10:52 https://memories-engineer.blogsky.com/

کم اسکنر رو روی گوشی دارید؟ خیلی با کیفیت اسکن میکنه

تنهایی هر ازگاهی خیلی خوبه اما نباید مدتش طولانی بشه
ان شالله هر دو عزیز به سلامتی از سفر برگردن

نمیدونم والله چی بود.اون بالای گوشی یه اسکنرداشت ولی محدوده کوچیکی رواسکن میکردوبعدم پی دی اف.
راست میگید تنهایی طولانی مدت بادوبچه خیلی سخته.مخصوصااگه خدای نکرده مریضم بشن

قورى چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 10:14 http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

سلام خانمى خوبی
خسته نباشی از بچه دارى
محصولات سی گل خیلی خوبه ، دوست من تو قسمت اداریش کار مى کرد ، مى گفت مواد اولیه اش همه بسیار مرغوب. هست ، اما خوب محصولات پوستى بگیر نگیر داره ، متاسفانه به پوست من اصلا نساخت
منم وقتى کترى نیست ، تلوزیون روشن نمى کنم ، استکان هم زود مى خوابونم خیلی خوبه

ممنون عزیزم
چه عجیب،کرم های مختلفشو امتحان کردی؟
چه تفاهمی.تازه من اگه هم ببینم برنامه های دلخواه خودم مثل شبکه مستندیامسابقه آشپزی میبینم که آقانمی پسنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد