شیرین

یه چیزایی بنویسم البته اون مطلبی که آدم صبح زودبیدارمیشه ومینویسه بااونی که طی روزیادش میادخیلی فرق داره.احوالات آدمم فرق داره.

بامزه خانوم کنارم خوابه.وای که چه شیرینه.خداحفظش کنه.نصیب همه ی بچه دوستابشه.

تپلی بالپای قرمز،گفتم که وقتی رفتیم ایران موهاش صاف شد؟ولی اینجافره.

وقتی رفتیم واکسنشو زدیم گفتن که برای کنترل وزنش هرروزبره پیاده روی.(آدم یاداین سالمندا می افته که واسه کنترل قندوچربی پیاده روی میکنن)خلاصه منم گفتم نه سخته واینا. مخصوصاکه دیگه اون قدی تپل نیست وداره لاغرمیشه وقدمیکشه.ولی بازگفتم برای بهترشدن راه رفتنش خوبه.دیگه تقریباهرروزحاضرش میکنم ومیبرم دو وور راه بره مخصوصا پله هاروبالاپایین کنه .چون هنوزروبرگشت ازپله مسلط نیست.یاجدول خیابونا روبالاوپایین میکنه.مشکل اینه که دیگه حاضرنیست برگرده خونه ومصیبت داریم واسه برگشتش.یه دفه هم بازوررفت توفروشگاه هندیا.وآخریه ضررمالی بهم زدو بعدپودروپخش کردن تی تاپش کف فروشگاه وخریداجباری من ،اومدیم بیرون.

وقتی میخوادبره بیرون بادستش دوسه تا ضربه میزنه به سرش که یعنی کلاهموبذارسرم ،برم.توایران کلاه کاموایی داشت هرچی میگم اینجاکلاه نمیخوادقبول نمیکنه.البته مدتیه اینجاهم بادمیادویه کلاه سبک سرش باشه بدنیست.

دیگه چی؟

مثل چی گیرکردم توبچه داریم خیلی سخته ودخترکوچولوخیلی غرغروئه.سعی میکنه اکثرکاراشوگردن من بندازه ومن تامدتهاقبول کردم والان که میگم نه همش غروگریه.

دستای کوچولوی ظریفی داره.البته مثل همه ی بچه هاومن همش ازدستاش تعریف میکردم وبه شوخی میگفتم توبااین دستا فقط نقاشی بکش وهیچ کاری نکن.

اون روز بهم گفت توهم بااین دستات سنگ خوردکن.

خیلی دلم شکست.به دستام نگاه کردم.یعنی دیگه ظریف وزیبانیستن؟زودبودبرای تموم شدن زیبایی شون وتوهمین بچه داری هم حتما ازظرافت افتادن.کلاعمرزودگذشت ومن باورم نمیشه ۴۱ساله ام.حتی یادآوریش میترسوندم.

یکشنبه هم یه میزوسط برای اتاق پذیرایی خریدیم.تاحالاازترس اینکه بامزه بخوره بهش وآسیبی ببینه میزوسط اتاق نبود.چون دخترکوچولو توهمین سن هاوقت دویدن خوردبه شیشه روی میزودوتا دندون جلوش شکست‌.

باعمو وزن عمو خیلی کمترحرف میزنم‌.البته اونااخلاقشونوبهترکردن.

یه بانک مجازی اینجاهم ثبت نام کردم وفکرمیکنم دوسه روزدیگه کارتم بیادودیگه خودم بتونم مستقل خریدکنم.

اینجااگه کارتت جایی ثبت باشه بدون خواستن رمزدوم واین حرفامیتونن ازحسابت پول بردارن.امنیت فضای مجازیشون بالانیست.تاحالادوبارطلبات ویه بارم یه سایت دیگه بابت اینکه ماقبلا ازشون خریدکردیم بدون اطلاع یااجازه ماازکارت همسرپول برداشتن به اسم حق عضویت.مسخره است واقعا



نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 2 بهمن 1402 ساعت 15:33 http://Leiligermany.blogsky.com

چه جالب که به دست ها توجه داری. معلومه آدم دقیقی هستی
از دست این وروجک های فسقلی که حاضر نیستن بیان خونه. اگر هم یه زور بیاری اونقدر داد و هوار راه می ندازن که کسی ندونه فکر می کنه دزدیدیش

خواهش میکنم عزیزم.آره دقیقا

ارغوان جمعه 29 دی 1402 ساعت 14:32

عزیزم به بامزه خانم این سن خیلی باحاله غلط حرف میزنن در حال اکتشافن، ولی سن دختر کوچولو دقیقا غرغرو مام داریم یکیشو اونروز دختر من میگه میدونی مامان اونی که من دوست دارم باید بشه اینم شانس ماست.
منم اینجا یه حساب از یه بانک مجازی باز کردم خیلی راحت بود ولی به نظرم دردسر داره مثلا به بهانه اینکه هنوز هویت من براشون مشخص نیست و حضوری باید برم اداره پست کارت منو غیر فعال کردن ده روز .امیدوارم بعدش درست پیش بره. خوبه کمی ارتباط با جاری اینا مقدمه استقلال خودتونه، تو ماشالله خودت خیلی مستقل و جسوری مطمئن باش همه کارهاتون خوب پیش میره. همین که حواست به حساب و کتاب هست توانمندیه.

چه بامزه چی گفته.ولی به نظرم مامظلوم واقع شدیم درمقابل بچه ها.اینا سیستمای مجازی روتودنیا راه انداختن ولی هنوزکلی باگ توشونه.
ممنونم ازتعریفت عزیزم خیلی دلم گرم شد

ویرگول پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 01:14 http://Haroz.blogsky.com

عزیزمممممم لطفا از طرف من بغلش کن و یه کوچولو هم فشارش بده فسقلی رو
خدا بهت قوت بده، واقعا سخته دو تا بچه کوچیک
دلم شکست در مورد اون چیزی که دختر کوچولو گفته بهت، تو رو خدا بخودت برس، تو هنوز جوونی و مامان دو تا فرشته. سخته ولی تو می تونی باور کن
بانک رو حتما برید صحبت کنید تا سطح امنیتی تون رو افزایش بدید. اینی که قوری جان گفت رو ما هم اینجا داریم، حتما یه چک بکن

چی بگم چون این یکی هم شیرمادریه.خیلی سخته.البته بگم باسرعت لاک پشتی کم کم دارم به خودم برمیگردم.
این بانک مجازیه کلا ولی این باربایدبرم صرافی بگم مشکلو. بلکه برام حلش کنن

لیمو چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 10:18

از دختر کوچولو به دل نگیرین. بچه ست و شوخی کرده. مطمئنا اگر دستهای خودش ظریفه به مامانش رفته دیگه.

سلام فاطمه جانم
خوبی
اى جانم به این بامزه خانم ماشالله خدا حفظش کنه
خدایی هوا براى پیاده روى عالی هست
میگم براى بانک اینکه گفتى عجیبه ها
بانک هاى ما موقع برداشت از کردیت کارت otp میاد
امکان نداره بی اجازه برداشت کنن
خیلی عجیب بود برام این موضوع

راستى یک دنیا ممنونم از احوال پرسی هات
الهى که تن خودت و عزیزانت همیشه سالم و سلامت باشه

ممنون عزیزم خداآقاپسرشماروهم حفظ کنه.
شماهم همیشه سلامت باشید.
حقیقت روگفتم.چراعجیب بود؟شایدهمه ی بانکهااینطورنیستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد