آفتاب دلچسب صبح


صبح برای تکمیل سوغاتی های ناقص مامان رفتم خرید ،اونم اومدوپیش بچه هاموند.باماشین رفتم.حالاکه همسررفته بیشترازش استفاده میکنم.امروزمجبورشدم دستمالم بکشمش ،اوف حاضرم هرکاری کنم ولی کارواش نرم به نظرم واقعاکارمردونه ایه.

خلاصه رفتیم ونزدیک یازده هنوزکلی ازمغازه هابسته بودن.وبعدچه قیمت هایی واقعاکذایی.

من همیشه دعامیکنم که برای مردم زندگی خوب اتفاق بیفته واوضاع کشوربهترین بشه.ولی امروزگفتم تاوقتی که خودمون به خودمون رحم نمیکنیم هیچ اتفاق خوبی نمی افته.تاقیمت دلارتغییرمیکنه بعضی هاچند برابرمیکشن روجنسای نامرغوبشون.باچه افتخاری هم قیمتهارواعلام میکنن.مردم بیچاره هم گاهی مجبوربه خرید.

خلاصه بگذریم بالاخره یه مغازه باقیمت مناسب ترپیداکردم وچندتاتیشرت خریدم .ولی ازاون بگذریم چه هوای خوبی نسیم ملایم اردیبهشتی وازاون ورآفتاب نه چندان گرم.چه روززیبایی .بایدتوذهنم حک میشد.


نگه داری ازنی نی کمی آسون ترشده.دیگه تالاپ تالاپ زمین نمیخوره.مبلومیگیره وراه میره بعدبه میزتلویزیون میرسه وادامه میده بعدمیزومیگیره وادامه میده بعددیوارو بعد در اتاق رو.خلاصه یه جاخسته میشینه ومیشینه.

یه پرستاردیگه پیداکردم،نوشتم اینجا؟کمک مربی مهد،نوشتم فکرکنم.حالابازبنویسم.خیلی خانوم معقول وساده پوشی بود،گفتم شمارتونو بدیدتوگوشیم داشته باشم .آقاشماره روکه سیوکردم ورفتم ازکنجکاوی عکس واتسپشو ببینم دیدم عههه عجب عکس خفنی گذاشته.البته فکرکنم عکسه مثلابرای شش هفت سال پیش بود.چون الان که این شکلی نیست .دیگه ریسک نکردم بهش زنگ بزنم .ترسیدم یه جورایی ازدوگانگی رفتارش.


دخترکوچولو خیلی میگفت منوببربازار،بالاخره یه چندتاخیابون اون ورترمون ،چندتامغازه پشت هم ویه کم تراکم جمعیت هست،بردمش وگفتم اینجابازاره،خیلیم خوشحال شدوالان به همه میگه بازاررفته.خدایامنوببخش.بازارخیلی دوروشلوغ بودنمیشدببرمش.

دیگه چی؟

بعدزایمان اعصابم انقدرضعیف شده بودکه گاهی به کلاه بافتنی دخترکوچولوکه خودم بافته بودمش نگاه میکردم وحتی درحدنگاه کردن اعصابم نمیکشید،باورم نمیشداونو خودم بافتم تازه طرح دارهم بود.اما یکی دوماهه که بهترشدم وتونستم یه کم بافتنی کنم درحدبافتن سه تالیف رنگی رنگی البته.

بعدهم تاماه پیش مزه تندی مثل پیازواینارواحساس نمیکردم که ازماه پیش خوب شدم.طعم تربچه روهم نمیفهمیدم.

قدیماچطورزن ها چندتاچندتامیزاییدن ؟


برنامه مستندجالب سراغ ندارید بهم معرفی کنید؟بیوگرافی اگه باشه که بهتر




نظرات 2 + ارسال نظر
khatoon شنبه 30 اردیبهشت 1402 ساعت 19:30 https://memories-engineer.blogsky.co

در مورد دوگانگی رفتار پرستار خیلی خوب تصمیم گرفتی . چون واقعا اینجور آدما افکارهای ناجوری دارند قطعا روش تربیتی شون هم دوگانه میشه

بله عزیزم منم اینطوربه نظرم اومد

لیمو چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 11:33 https://lemonn.blogsky.com/

قیمتها فضایی شده و مغازه ها و بازار به شدت خلوت.
+حضور ذهن برای برنامه مستند ندارم اما چون نوشتی بیوگرافی؛ اهل فیلمهای سینمایی بیوگرافی هستین؟

زیادسینمایی ندوست.
ازاین مستنداکه باخودطرف وخانواده ودوستاش میرن مصاحبه میکنن دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد