Again

چه بارونی باریده اینجا وهنوزم کمی میباره.حدود ساعتای پنج صبح بودکه احساس کردم چیزی به شیشه میزنه فکرکردم پرنده هان 

 نگوکه دست بارونه

مثل اون شعرکه میگه:میزند باران به شیشه /مثل انگشت فرشته/قطره قطره رشته رشته

صبح پاشدم دیدم اوه چه خبره.خیابوناروآب گرفته هنوزم ادامه داره انقدزیادبوده که سرعت گیرای خیابون زیر آب به سختی دیده میشن.

توتلگرام دیدم توچینم یه جایی طوفان یخ اومده.عجیبه

خوب شددیروزرفتیم خرید اینجا آبگرفتگی که میشه داستانیه ازخونه خارج شدن.

دیروزیه پنیرجدیدخریدم: بلو چیز،آلمانی بود توبسته بندی اندازه ماست موسیرای یک نفره ما.خوشمزه بود.قیمتشم مناسب بود. تقریبامزه پنیرویلی رومیداد حالایه کم شورترومتفاوت تر.

یه کم قبل ترم بازیه پنیردیگه آلمانی خریدم مزه پنیرتبریز رومیدادتقریبا.حتی توبسته بندیش یه کم آب پنیرم بود.این یکی گرون تربود دقیقا مثل پنیرلیقوان ماکه گرون تره.

همسرم توایران داره حال میکنه.دیروزساندویچ بندری خریده بود چقدرخوشحال داشت میخوره.اززمان ناراحتی معدش یعنی بیشترازدوساله که نخورده بود.همش میگفت هوس کردم ولی جلوی خودشومیگرفت.من اگه بودم الان ده باره امتحانش کرده بودم.

اون اگه باشه هیچ خوراکی جدیدیم تست نمیکنه همون پنیرفتا اینجاروکه اتفاقاخوشمزه هم هست همیشه میخره ومیخوره.

دیگه چی؟

ازفیلمایی که دیدم «من پیش ازتو »رویادم رفت بگم بابازی امیلی کلارک خوشگل وخندون.

من عاشق طراحی لباس وصحنش شدم.اولاکه خودفیلم چقدرلطیف بود بعدم هرروزمنتظربودم امیلی بالباس جدیدش بیاد واون کفشای جالب وخوشگلش.چقد لباساش شادوقشنگ بودن.

اصلا فیلم همینطوری بایدملایم باشه.حالایه کمم هیجانی تروداستانی تراشکال نداره.

همسرکه رفته مابازسالم خوارشدیم شبا به جای چایی یه لیوان شیرمیخورم وبه بچه هاهم میدم.اون که بودتازه ساعت۱۱چایی میخوردم باکیک مثلا.

چیه این چایی آقایون انقد عاشقشن.

دیروزم فلافل خونگی درست کردم باچه سختی،به نظرم خیلی خوب شد ولی دخترگفت ازبدترین غذاهایی بودکه تاحالاخورده بودم.قبلنم که ازبیرون براش خریده بودم وتندم بودگفت بدترین غذایی که تاحالا وجودداشته.وجودداشته روهم ازاعماق وجودش میگه



نظرات 7 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 20:21

سلام عزیزم
اینجا تو تهران هم بارون میباره، خودتون اینجا بودید دیگه آبگرفتگی زیاد شده و الان خیابان جلو خونمون شلوغه و پرترافیک.
وای من عاشق پنیرن، دائم پنیر های متنوع می خرم و امتحان میکنم. نوش جونتون.‌
من کتابهای من پیش از تو و من پس از تو را خواندم زیاد جذبم نکرد احتمالا فیلمش بهتر باشه

سلام
بله بارون بیاد بازم خوبه
آره تست کردن پنیرهای مختلف ومخصوصا نون های مختلف خیلی خوبه
این دوتا رورضاامیرخانی ترجمه کرده یامشابه اونانوشته؟
من که فیلمشو خیلی دوست داشتم .بیشتربازی امیلی کلارک روبااون چشمای پراززندگیش

مبینا دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 09:25

چقد ا نجا بارون میاد . اثرات تکنولوژی و بارور کردن ابرها هست . افرین بهشون . اینجا که من هستم شماله ولی بارندگی خیلی کم شده .کاش مث اونجا یه فکر اساسی انجام بدن مسءولین . بی ابی بیداد میکنه .
انا خانواده من فلافل دوست دارن .توی ایر فرایر درست میکنم و سالم و خوب میشه با یک سس خوشمزه دست ساز کنارش .این سس راز خوشمزه شدن فلالفه وگرنه خورش که چیز خاصی نیست .خشکه .

خواهرفکرنکنم زیادم ازبارورکردن ابرها باشه.اگه هم باشه واسه جمع کردن آب واستفاده ازش فکری نکردن چون اکثراداره هدرمیره فقط آبگرفتگی ایجادمیکنه،هنوزکلی جاده زیرآب موندن که بایدتانکربیارن آبهاشونو جمع کن.شمافکرکن اینجایه جوب آب نمیسازن کنارخیابونشون.
البته برای بیابوناوصحراهاشون خیلی این بارون مفیده
امیدوارم توایرانم این کاروبکنن.البته شنیدم دستکاری توطبیعت عوارض خودشم داره.
آفرین به شما،بله فلافله وسس هاش و مخلفاتش

زن بابا یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 16:29 http://www.mojaradi-90.blogfa.com

اووه اووه نگم از چایی همسرم فقط چایی خودش رو قبول داره من فقط وقتی مهمون بیاد چایی دم میکنم

والله اینم سعادتیه.من راضیبودم همسرم چایی های منوکه زیادم تعریفیم نیستن قبول نداشته باشه .خودش پاشه کارای چایی روبکنه

لیمو یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 12:03

اگر فیلم "من پیش از تو" رو دوست داشتین مشخصه که ژانر "رمانتیک-کمدی" میپسندین. یا اصطلاحا RomCom. معروفن به فیلمهای حال خوب کن و ملایم. وقتهایی که حوصله ی هیچی رو ندارم و از معما خسته ام میرم یکی از لیستشون میبینم.

آفرین تخصصی جوابمو دادی.برم این ژانر روسرچ‌کنم

قوری شنبه 19 اسفند 1402 ساعت 22:26

خستگی شون در میره چایی میخورن . خوب خودت نخور عزیزم
وای بارون هم خیلی خوب بود . من که کلی کیف کردم .البته یک سر هم بیرون رفتیم با استکان . کلاس داشت خوب با اینکه دیشب باز پیام هشدار و فرستادن . اما ما رفتیم . مسیر هم امن بود . اصلا جایی اب نبود . فقط یکم ورودی پارکینگ مال

ببین کتاب شو بخون . فیلمش خیلی ساده و جمع جور هست . من اول کتاب شو خوندم بعد برای تصور قیافه شخصیت ها فیلم شو دیدم اما خوشم نیومد
کتری هم از فلافل بدش میاد . منم خوذم هر دو سه سال یه بار بدی بهم میخورم .

نمیتونم چشمم میبینه دلم میخواد خواهر.
والله کلی ماشین تامرزغرق شدن رفته بودن انگار.
ببین این نویسندش انگارکتابای پرفروش مینویسه فکرمیکردم تجاری نویسه نمیخوندمش.
شماخانوادگی فلافل روحذف کنید چیزی ازدست ندادید.ماهم راستش زیاد اهلش نیستیم تنوعی درست کردم

نگار شنبه 19 اسفند 1402 ساعت 22:19

سلام.روز خوش.میتونم سوال کنم چرا همسرتون میان ایران و خودتون و دو تا بچه اونجا هستید؟؟؟مگه همسرتون اونجا شاغل نیستن؟؟؟ واقعا سخته اینجوری.البته اگر مایل هستید جواب بدید.ممنون

سلام .چرااینجاهم کاری روراه انداختن ولی کاروخونه ایران روهم حفظ کردیم‌.چون تقریباباعجله مهاجرت کردیم ومطمئن نبودیم کسب وکاراینجا چطوره.اتفاقاالان اکثردرآمدمون ازایرانه

Lunacy شنبه 19 اسفند 1402 ساعت 13:31 https://lunacy.blogsky.com/

مثل اینکه دخترک فلافل دوست نداره واقعا و خونگی و غیرخونگی هم نداره. چای خوبه واقعا منم دوست دارم. اینکه طعم های جدیدی رو در خرید پنیر امتحان می کنید خیلی خوبه گویی زندگی جریان داره با تجربه های متفاوت

بله چای خیلی آرامش بخشه.
بله نظرمنم همینه..جسارت های کوچولوکوچولو برای غهمیدن طعم زندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد