نیمه شب


یه روزدیگه هم تموم شد.شکرخدا

واسه ما که بچه های کوچیک داریم هرروزش باکلی چالش وبدوبدومیگذره که شایداینم نعمتی باشه.

هردودختردیرمیخوابن.یکی مدل زندگی اینجااینطوریه .یکی تقصیرپدرشونه که دلش میخوادتاآخرشب تلویزیون ببینه واینا هم فکرمیکنن هنوزوقت خواب نشده.

ورزشموگذاشتم‌کنار.تنبلم.انگیزه ندارم.

فیلم میبینم .چندوقته میتونم برای خودم فیلم ببینم.فیلم ملاقات خصوصی رودیدیم که دوستش داشتم.انقدرکه فرداشبشم بازدیدمش.

توایران آخرین روزها رفتیم ویلای ساحلی رودیدیم که اصلاوابدا دوستش نداشتم.واقعاحیف پول ووقت.خیانت درامانت رویادمیداد.بی فیلمنامه ی درستی ،بی بازی خوبی.حتی کارگردانش گفته بوددرجبران شکستهای تجاری قبلی این فیلموساختم که پول دربیارم.

کاش قبلش درموردش تحقیق کرده بودم.

سریال بریکینگ بد رومیبینم که اونم زده۹۹درصدمحبوب.همین قسمت دوم میخواست جسده رو کامل نابودکنه.دنبال اسیدوفلانو اصلاباروحیه من جورنیست.من اخلاق گرا بایدنگران باشم که نکنه تولیدکننده شیشه گیربیفته؟البته ساخت خیلی خوبی داره وآدم کنجکاوبه دیدن ادامه میشه ولی خوب چرانودونه درصدمردم این سریالو دوست داشتن؟

دیروزم سکوت بره هارودیدم.بعدشاید سالها،یه فیلم ترسناک دیدم که ازدیدن اونم پشیمونم.وقتی آدم میتونه فیلم رمانتیک عاشقانه ببینه چرابایدیه قاتل زنجیره ای رودنبال کنه؟(باادای احترام به خانم ویرگول وبقیه ترسناک دوستان).

ولی واقعاکنجکاوبودم که کامل ببینمش.قبلا تکه تکه دیده بودمش.

عادت دارم بعدیاحین دیدن هرفیلمی گوگلش میکنم ودرموردبازیگران وفیلمنامه وکارگردان و..مفصل میخونم.

چه جودی فاسترخوشگل بودتواین فیلم.حیف اززندگی واقعیش که اینقدرچالش واما داره یاداشته.

یه سریال هندی هم بود تویوتیوب اسمش نوروز بود.اونم چی ماسریال نوروز رنگی روسرچ‌کرده بودیم اونم اومده بود.

قسمت اولشو دیدم خوشم اومد.بازتوهندیاخوب بودزیرنویس انگلیسی داشت .داستانشو لو بدم.یه خانواده سه نفره:پدر.مادر.دخترکوچک یه زندگی زیرزمینی دارن .پدرومادرباماسک شیمیایی بیرون میرن وبرای هرباربیرون رفتن واومدن کلی قفل ودر روبازمیکنن ومیبندن.به دخترگفتن سال۲۰۵۶شده و آلودگی همه جاروگرفته واونم نباید بیرون بره.حالانگو کلاماجراچیزدیگه ایه واوناخودشون هرروزمیرن بیرون وماسک وایناهم الکیه که دختربیرون نیاد .چون جونش درخطره و..

حالا رفتم قسمت بعدی دیدم دیگه به زبان هندیه وزیرنویسی نداره.

ای خدااا.هی بعدی هی بعدی.نگوفقط یه قسمتو زیرنویس کردن بی تربیتا.گذاشتمش کناردیگه.

آهان بازی هم میکنم مدتیه بازی گودسرت میکنم تویه مدلش مرحله۸۵ام وتواون یکی ۱۳۹.همون که سه تاسه تاباید بچینی،خوبه سرگرم میشم.آخرین بار.سال۹۴بازی موبایلی مدت دارکرده بودم فکرکنم.

روزی یه بارم سوره فجررومیخونم.رمضان نزدیکه اما بامزه ازشیرگرفته نشده ودرخودمم نمیبینم توانایی روزه داری رو.بازببینم چی پیش میاد.

آهان تخمه هاتونوبیارید:

 تاکمتر ازیه ماه دیگه خانوم افتخارمیاداینجا.پدرش براش ویزای دوماهه توریستی گرفته ومیخواد بفرستدش.افتخارم دنبال یه سوییته .ولی نگرانه که ازپس هزینه ها برنیاد.دختره ۴تاداداش گردن کلفت(گردن کلفتو من اضافه کردم)توشارجه داره.اون ۴تا وپدرومادردختره وخودش وپدرومادرافتخار همه باهاش دربحثن که چرا زنتو تنها گذاشتی.

افتخارم بیشتردرآمدشومیفرسته پاکستان واسه اجاره خونه زنش و قسط پیش خریدخونه (امیدوارم اینجارودرست فهمیده باشم).یاکمک به پدرش.خونه اشتراکی هم نمیخواد(اینجاتوقشرضعیف مده)

خلاصه توزندگیش سگ میزنه وگربه میرقصه.ایشالله که خدابراش بسازه.البت همسریه سوییت ارزون اتفاقا تویه محله خوب وتقریبا باکلاس میشناخت بهش معرفی کرد.ازدیروزدنبالشه خداکنه جورشه اونوبگیره ماهی ۱۲۰۰درهمه که به درآمدش میاد.

خوب دیگه برم بخوابم



نظرات 6 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 10:15 https://lemonn.blogsky.com

ویلای ساحلی رو نرفتم ببینم چون از تریلرهاش هم مشخص بود از این کمدی های بی در و پیکره اما ملاقات خصوصی خیلی قشنگ بود. یه زاویه جدیدی از مجبور بودن و عشق.
برکینگ بد رو اگر تا آخر ببینین میرسین به اخلاق گرایی هم :)
سکوت بره ها رو خیییلی دوست دارم نه بخاطر ترسناک بودنش کلا مجذوب بازی آنتونی هاپکینز و گری اولدمن میشم حتی هانیبال رو هم دوست دارم که در عوض جودی فاستر خوشگل، جولیان مور خوشگل رو داره.

ازبازی هوتن شکیبامخصوصاخیلی خوشم اومد.اونجایی میگه بیچاره فرهاد (خودشو)که توعاشق فرهادمجیدی هم بودی.
اره واقعاچه بازی هایی.به نظرم جودی فاسترخیلی خوشگل ترازجولیان موربود.بازیش هم به نظرم بهتربود.ولی خوب نظرشماهم محترم

نه بابا خوب بود تعریف کردن سریال هندى

نجمه دوشنبه 7 اسفند 1402 ساعت 09:30

نه حالا ما ۸ نمیخوابیم.بعضی وقتا ممکنه منم خسته باشم کنار بچه خوابم ببره ولی بیدار میشم بعدش
اره.فکر کردم لقب مادر همسره

سلام فاطمه جان
میگم کلک بزنین به دخترا ساعت نه. خاموشى بدین ، وقتى خوابیدن اونا. شماها پاشین ما این راه و رفتیم از ٤ سالگى استکان نتیجه داد البته از بعد رفتن مدرسه استکان مى دونه باید ساعت نه بخوابه ما هم هر وقت دوست داشتیم
به به چقدر فیلم دیدی
با تشکر از تعریف کردن سریال هندى
این افتخار کى بود من چرا یادم نمیاد معلوم بی دقت خوندم پستاى قبل و

سلام.البته همسرتازه ۹,۹ ونیم میاد ولی ما ده ونیمم بتونیم بریم خوبه.
سریال هندی بده یعنی؟
افتخار راننده بود

نجمه جمعه 4 اسفند 1402 ساعت 19:59 https://najmaa.blogsky.com/

خونه ما همین الان خاموشی اعلام شده و بنده فقط بیدارم
ولی خب روز ما از ۵ صبح شروع میشه.نمیدونم کدوم بهتره
گفتی خانم افتخار، فک کردم مادر همسر منظورته، کم کم لود شدم
انشالله همه خانواده ها کنار هم باشن،هیچی سخت تر از دوری نیست

وای خدا اصلانمیتونم ساعت۸خوابیدنو تصورکنم.یعنی شماوهمسرتونم این ساعت میخوابید؟
خانم افتخارمثلا لقب مادرهمسرم باشه؟

غ ز ل جمعه 4 اسفند 1402 ساعت 15:28 https://life-time.blogsky.com/

منم خیلی وقته یا فیلم نمیبینم
یا باید در حد و توان روانیم باشه
گاهی با یه تیکه از فیلم کلا به فنا میرم

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد